Goebbels Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Heisann. kunne tenkt meg å kjølt ned min XP1800 litt extra. noen som har en anbefaling av en vifte foran nede i et Chieftech TX-10B-D kabinett? gjerne så stille som mulig.. Lenke til kommentar
christt Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Papst 12db eller 19db, Zalman hvis du vil han noe billig kan kjøres på 7 volt. Evt en Enermax med rehostat. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 OK. takk men hvor i alle dager plugger jeg vifta i hk'et. har tre fan-"plugger" i hk'et. men de er jo brukt opp av cpu- , kabinett og en vifte som satt i hk'et.. har forresten et Aopen ak73(A)-V.. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 du må få tak i konventeringer fra vanlig 12Vplug til vifte plug! Spør på den lokale databutikken eller på elkjøp eller.no Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Du mener no sånt?? Og denne Er dette det eneste jeg trenger da. hive det inn i Chief'et og plugge i hk'et?? _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-07-05 11:01 ] Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Er i utgangspunktet ikke nødvendig å kjøpe annet enn selve viften. Såvidt jeg husker så kommer papst-viftene fra microplex med overgangskabel av typen http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DI3PA slik at du kan koble viften direkte på PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå