Zemeckis Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har ingenting tilgode eller i restskatt. Jobber ikke Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Siden jeg ikke var sikker sist: Uten fradragene vi måtte finne på, skal jeg visst betale 5700 i restskatt. Eller, papa skal! Mama derimot, får godt over 50 000 tilbake. Hun har nesten ikke inntekt da. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Siden jeg ikke var sikker sist: Uten fradragene vi måtte finne på, skal jeg visst betale 5700 i restskatt. Eller, papa skal! Mama derimot, får godt over 50 000 tilbake. Hun har nesten ikke inntekt da. Det heter mamma og pappa... jeg får makk i trefoten av at folk ikke kan lære seg hvor det er doble konsonanter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Min mor synes mamma høres barnslig ut, derfor sier vi ofte ma-ma i stedet. Og da er det ikke dobbelt konsonant. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 500 kr. i restskatt. Ingen big deal egentlig.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har fått restskatt de siste to gangene og følte meg temmelig sikker på at jeg fikk det denne gangen også. Det var derfor jeg med skjelvende hender åpnet selvangivelsen og fant ut at jeg fikk igjen over 26000.. Foreløpig utregnet da.. Dette er en god dag! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Fikk 1100.- i baksmell mens kona fikk 4100.- tibake så alt i alt ble det ikke så værst. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har fått restskatt de siste to gangene og følte meg temmelig sikker på at jeg fikk det denne gangen også. Det var derfor jeg med skjelvende hender åpnet selvangivelsen og fant ut at jeg fikk igjen over 26000.. Foreløpig utregnet da.. Dette er en god dag! he he, carpe diem. Deilig med slike dager... Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jaura, fikk drøyt 1900 + renter igjen på skatten... lurer på hvor mye det blir m/renter... Neh, ingen sjampis for dette, skulle bare hatt litt mat... har ikke hatt mat på 4 dager, sulter ihjel her jo Men i morra kommer ltit penger så da... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Neh, ingen sjampis for dette, skulle bare hatt litt mat... har ikke hatt mat på 4 dager, sulter ihjel her jo Men i morra kommer ltit penger så da... Det er jo helt jævlig.. Har du ikke mat? Ingen som kan gi deg et måltid? Venner, familie eller noe? Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Neh, ingen sjampis for dette, skulle bare hatt litt mat... har ikke hatt mat på 4 dager, sulter ihjel her jo Men i morra kommer ltit penger så da... Det er jo helt jævlig.. Har du ikke mat? Ingen som kan gi deg et måltid? Venner, familie eller noe? Går fint, hater låne penger . Er ikke så ille, har litt "å gå på" (er en omfangsrik som det så fint heter) høhø. Bruker ikke så mye energi foran datan heller da så Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Fikk igjen 6000 kr Pluss at jeg fikk 10 000 i bonus denne uken (Litt uvanlig for en førskolelærer) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skal få tilbake 344 kr. Hihi. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tipper jeg riktig skal jeg få igjen mellom 3000 - 5000 Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skylder i første omgang 698 kroner... Noe var ikke innberettet, så jeg ender vel opp med å skylde staten for 4000-4500 kroner. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vel av en eller annen grunn har jeg ikke fått selvangivelsen ennå Noen andre som ikke har fått den også så jeg slipper å være den eneste Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Noen andre som ikke har fått den også så jeg slipper å være den eneste Her også... men den kommer nok idag...*vente på postmannen* Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Her også...men den kommer nok idag...*vente på postmannen* Ah det var bra...=) var ikke kommet hit her jeg bor men kanskje den har kommet hjemme hos muttern å de.... Håper i allefall det da jeg er veldig spent å kjempe pengelens. så det hadde vært fint å få vite at man får litt igjen snart.... Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 10 Høvdinger til gode her... /Cyrus Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Fikk igjen 1300 kroner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå