Gå til innhold

Selvangivelsen kom idag, tilgode eller restskatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg ikke var sikker sist:

Uten fradragene vi måtte finne på, skal jeg visst betale 5700 i restskatt. Eller, papa skal! :p

Mama derimot, får godt over 50 000 tilbake. Hun har nesten ikke inntekt da.

Det heter mamma og pappa... jeg får makk i trefoten av at folk ikke kan lære seg hvor det er doble konsonanter.

Lenke til kommentar

Jeg har fått restskatt de siste to gangene og følte meg temmelig sikker på at jeg fikk det denne gangen også. Det var derfor jeg med skjelvende hender åpnet selvangivelsen og fant ut at jeg fikk igjen over 26000.. :D Foreløpig utregnet da..

Dette er en god dag! :)

Lenke til kommentar
Jeg har fått restskatt de siste to gangene og følte meg temmelig sikker på at jeg fikk det denne gangen også. Det var derfor jeg med skjelvende hender åpnet selvangivelsen og fant ut at jeg fikk igjen over 26000.. :D Foreløpig utregnet da..

Dette er en god dag! :)

he he, carpe diem.

Deilig med slike dager...

Lenke til kommentar
Neh, ingen sjampis for dette, skulle bare hatt litt mat... har ikke hatt mat på 4 dager, sulter ihjel her jo :cry:

Men i morra kommer ltit penger så da...

Det er jo helt jævlig.. Har du ikke mat? Ingen som kan gi deg et måltid? Venner, familie eller noe?

Lenke til kommentar
Neh, ingen sjampis for dette, skulle bare hatt litt mat... har ikke hatt mat på 4 dager, sulter ihjel her jo :cry:

Men i morra kommer ltit penger så da...

Det er jo helt jævlig.. Har du ikke mat? Ingen som kan gi deg et måltid? Venner, familie eller noe?

Går fint, hater låne penger :nei: . Er ikke så ille, har litt "å gå på" (er en omfangsrik som det så fint heter) høhø. Bruker ikke så mye energi foran datan heller da så :)

Lenke til kommentar
Her også...

men den kommer nok idag...*vente på postmannen*

Ah det var bra...=) var ikke kommet hit her jeg bor men kanskje den har kommet hjemme hos muttern å de.... :hmm:

Håper i allefall det da jeg er veldig spent å kjempe pengelens. så det hadde vært fint å få vite at man får litt igjen snart....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...