Gå til innhold

Selvangivelsen kom idag, tilgode eller restskatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får tilbake 5000 sålangt....

Men kan bli mer hvis jeg får det som jeg vil

Skulle gjerne snakket med et geni på selvangivelser ...

Ser det står skatteklasse 1 på min , mens jeg siden juni 04 har vært i skatteklasse 2.

Så da lurer jeg på om jeg skal ha økte fradrag for halve året, osv , osv...

HATER egentlig dette... Blir vell å sette seg i telefonkø til ligningskontoret i morgen for å finne et orakel :)

Lenke til kommentar
Sånt ordner min kjære papa. Særlig siden han er den eneste arbeidsgiveren min også. (indirekte)

Har han lov til det da? Trodde alt som har med personlig økonomi skulle gjøres av mottaker selv når man er over 18..

Lenke til kommentar
Sånt ordner min kjære papa. Særlig siden han er den eneste arbeidsgiveren min også. (indirekte)

Har han lov til det da? Trodde alt som har med personlig økonomi skulle gjøres av mottaker selv når man er over 18..

For det første er jeg under atten.

For det andre, så ser papa raskt over selvangivelsene selv, før han lar en ekspert finne fradragsmuligheter etc. Både sin egen, mamas og min.

Så du må ikke gjøre det personlig.

Siden jeg kun er ansatt i div. familieselskaper, så er det jo også kjekt at den som utbetaler lønnen ordner alt. ;)

Lenke til kommentar

Ordner pappan din om du skal få restskatt eller penger igjen..?

Eller er du får dum til å greie å tyde et ark med noen tall på..?

:)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Ordner pappan din om du skal få restskatt eller penger igjen..?

Eller er du får dum til å greie å tyde et ark med noen tall på..?

:)

Jeg får lite utbetalt for hvert firma, det har med arebidsgiveravgifter og alt mulig å gjøre. Dette fører med seg at jeg har nærmere 5 eller seks ansettelsesforhold og tilhørende lønninger. I tillegg utbetaler pappa noe som bonus til meg, og i desember kom lommepengene under headingen "Julegratiale".

Siden det er så mye greier rundt det hele, så tror jeg ikke jeg skal blande meg inn i det hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...