nxo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Ble Wow litt dyrt? Prøv Knight online! Dette spillet er det spille jeg spiller nettopp fordi jeg er en fattig mann... Dette er et spill som går nesten ut på det samme som WoW. Du er en dude som går rundt og dreper folk, går opp i level, gjør oppdrag, får bedre våpen OSV. Fett spill som er godt laget! Bør prøves!!! Du finner det her Terning kast: 6 (tar opp din tråd MeTa][iC ) EDIT: en liten koselig skrive-leif Endret 8. april 2005 av ("-) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hmmm, ser greit ut, men det har seg slik at jeg har en skitmaskin, så hva er maskinkravene? Lenke til kommentar
eXel Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Bare å klikke sytem req på sia det vettu ;p Minimum Requirement Windows 98/2000/XP/ME Celeron 300 or above 128 MB or above HDD 400MB or above Vid Card 16MB or above 3D Display Cards with DirectX support Additional Software DirectX 8.1 or Above Recommended Requirement Windows 98/2000/XP/ME Pentium II 400 or above 256 MB or above 600MB or above 32MB or above 3D Display Cards with DirectX support Endret 6. april 2005 av eXel Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hva med Anarchy online? Dette er jo gratis og skal jo være et av de bedre MMORPG spillene. Jeg har ikke prøvd det ,men er vanskelig å unngå å høre personer prate om det. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Gøyalt, jeg kan spille det på minimum! Edit: Nei, jeg kan kjøre det normal uten større problemer og! Endret 8. april 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ble Wow litt dyrt? Prøv Knight online! Dette spillet er det spille jeg spiller nettopp fordi jeg er en fattig mann... Hvor mye koster det da? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Knight online koster vel ca. 0,- i mnd, dvs at det er gratis. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Knight online koster vel ca. 0,- i mnd, dvs at det er gratis. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Knight online koster vel ca. 0,- i mnd, dvs at det er gratis. kunne ikke vært mer riktig.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hmm så jo ikke så gale ut grafikkmessig dette her. Mulig jeg prøver dette ut, selv om mesteparten av tiden min går til WoW heh. Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har du ikke råd til WoW vil jeg heller anbefale alle å Prøve Anarchy Online!!! Det er også gratis nå! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Synes anarchy ble litt sært jeg. Man kan slå en person på 10m avstand. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Synes anarchy ble litt sært jeg. Man kan slå en person på 10m avstand. ikke at jeg har noe i mot anarchy online, for det var det jeg prøvde først.. men det hadde ikke det lille x.tra Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) ikke at jeg har noe i mot anarchy online, for det var det jeg prøvde først..men det hadde ikke det lille x.tra enig, har ikke spilt det så mye, men det lille jeg spilte var skuffende Endret 8. april 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det spillet er rett og slett lame. Hauger av bugs og serverlag, og ikke spesielt morsomt er det heller. Mange av kameratene mine spiller det. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 @kd: Knight Online eller Anarchy Online? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Laster det ned nå... skal sjekke om det er noe bra. Er egentlig ganske glad i sånne multiplayer spill hvor du går opp i level og lign. Har spilt en del RuneScape, men har blitt litt smålei. Skal se om dette er noe bedre. Endret 10. april 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå