Sealine Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 50 cent feat Fabolous - just a little bit. Den minner veldig, men finner den faen ikke Forslag? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Dette er vel bedre om du tar opp i tråden som er i sticky som er ment for slike spørsmål. Endret 4. april 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Jeg leter etter en sang som ligner 50 cent feat Fabolous - just a little bit. Kan ikke ha utrykket meg så dårlig. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jepp, men sjekk sticky. Der er det en egen tråd for slike spørsmål. Skal jeg kanskje linke deg dit? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg leter etter en sang som ligner 50 cent feat Fabolous - just a little bit. Kan ikke ha utrykket meg så dårlig. Faktisk ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg leter etter en sang som ligner 50 cent feat Fabolous - just a little bit. Kan ikke ha utrykket meg så dårlig. Faktisk ekstremt dårlig. jepp, enig fins en sticky for sånn her - stenge tråden? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Jaja. Whatever. Mener jeg uttrykket meg mer en bra nok.. Og hva skjer med at folk har så sure holdninger? Alle forstod vel at jeg bare lurte på om dere viste om sanger som minner om den? Ikke noe værre en det. Uansett er jeg ikke hypp på krangling. Enten dere svarer skikkelig eller ikke.. Steng gjerne om dere vil. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Se på topic sammen med innholdet i første post. Hjelp med å finne sang som ligner 50 cent feat Fabolous - just a little bit. Den minner veldig, men finner den faen ikke Forslag? Er dette virkelig så uklart? Jeg forstod med en gang hva det gjaldt. Ser forøvrig at den nå også er postet i sticky'en, der den hører hjemme, så alle burde vel være fornøyde nå Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 jeg er fornøyd med en gang den tråden her stenges Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Stenges. Stickyen i musikkforumet er plassen for slike spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg