Che9al Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) hei, har leita litt å sånt, men fant ikke igjen det kartet som viser hvor det er best å levle for de forskjelloge levlene...kan noen poste det her hvis de har det? tnx haha...glemte visst den... 28 rogue ^^ Endret 4. april 2005 av Che9al Lenke til kommentar
Che9al Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 og hvor er det best å queste ? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Wetlands, Darkshire, Stockades, Arathi Highlands og muligens Southshore ville jeg sagt. Lenke til kommentar
Che9al Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Wetlands, Darkshire, Stockades, Arathi Highlands og muligens Southshore ville jeg sagt. okey....skal teste det ....tnx Lenke til kommentar
Omar Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Wetlands, Darkshire, Stockades, Arathi Highlands og muligens Southshore ville jeg sagt. Southshore, og muligens Arathi Highlands ville jeg sagt Lenke til kommentar
Irons Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Når jeg var lvl 28 så grinda jeg ogres og worgens i duskwood, fikk en del grønne drops og en blå av worgens i tilleg... Duskwood er snadder sted frem til lvl 30-33 I arathi blir jeg ofte ganka av folk, altid like artig å ha igjen 100hp når en fyr bestemmer seg for å hive på mer damage :-\ \\Sp33D Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 etter alle de plassene bør du dra til desolace, lvl 33+ Lenke til kommentar
Che9al Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) takk for svara! *kosepA alle* Endret 5. april 2005 av Che9al Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå