Ørjan Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei Når jeg starter maskinen får jeg: boot disk failure. Finner ikke disken i biosen. Lurer på å bytte om den disken med en annen og se om det virker. Viss alt fungere når jeg setter i en ny, er disken søppel eller er det noen annen måte å få det til på ? På forhånd takk. Ørjan Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Sjekk at ledninger og sånt står skikkelig i. Og kjenn etter om disken er urimelig varm. Hvis BIOS ikke finner disken din, så sliter du litt ja :sad: Håper det ikke lå noe viktig på den ... Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Alt står skikkelig i. Virker ikke urimelig varm egentlig. Skal ta og sette i en annen bare for å skjekke. Tror i grunn den har sett sine beste dager ja. Er ikke min disk (var kanskje litt stygg der :smile: , men det var heller ikke noe viktig på den for noen. Noen som vet hvorfor slikt kan hende uten videre ? Takk for svaret... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Ørjan Det er det ingen som kan svare deg på,en pc kan plutselig finne ut at nå vil eg ikke starte opp. Kjetil Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Hehe Det er jeg smertefullt klar over. Er sikkert ikke en ting (negativt) en pc ikke kan få til. Tenkte bare jeg kunne spørre om det uansett. Skader vel ingen håper jeg... Lenke til kommentar
CIder Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Du kan prøve å bytte om litt på IDE-kablene.Har vært borti det samme problemet selv.Finner du disken da,kan det lønne seg å defragge en del ganger. Men det skal jo sies at jeg har en IBM-disk,og de er jo som kjent ganske merkelige.... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Men ikke finn på å kaste den! La den ligge på et rom for selv. Da får den tid til å tenke litt over hva den har gjort! Neimen, seriøst! Det funker. Har virket for meg flere ganger! La den ligge i ro et par dager før du tester den igjen! Har du prøvd å skrive inn cycles og heads og cylinders og sånt i bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå