potetskrell Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg får ikke mottatt epost siden eMule tydeligvis bruker porter som vanligvis er brukt til epost ut og inn. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre slik at BARE outlook bruker disse portene? Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har aldri forsøkt eMule, men kanskje denne er det du er ute etter: eMule port config Høres fjernt ut at en P2Papplikasjon skal kjøre TCP 25 og 110 som standard Lenke til kommentar
hart Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Her skulle du vært flink gutt/jente og allerede sagt nei til dette i brannmuren din (om du har noen =p ). Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Her skulle du vært flink gutt/jente og allerede sagt nei til dette i brannmuren din (om du har noen =p ). Greit nok det, men hvordan. Bruker zonealarm pro. Lenke til kommentar
hart Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg bruker zonealarm (ikke pro) og der får jeg spm om jeg skal tillate emule å sende motta over port 25... så dette svarer jeg nei på... Har du forwardet portene til emule på TCP og UDP sånn at du får høy ID og de greiene der? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Jeg bruker zonealarm (ikke pro) og der får jeg spm om jeg skal tillate emule å sende motta over port 25... så dette svarer jeg nei på... Har du forwardet portene til emule på TCP og UDP sånn at du får høy ID og de greiene der? Nei, forklar Lenke til kommentar
hart Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det står i emule sin faq, men det gjelder om du har router det jeg nevnte med høy ID.. standard er port 4662 på TCP og 4762 på UDP, disse på du sette NAT-regler for. Kjører du rett fra modemet så bare glem dette siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå