Snuff Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg tok en tlf til Viking, og de gjorde jobben for 500 kr. Mye koseligere pris enn de 1200 Falken skulle ha. Problem solved Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bra det da... Husk det til neste gang da Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) det jeg har gjort tidligere er å bruke et baufilblad, som jeg laget et hakk i ene enden. funket fint på scorpio iallefall. tok ca 2min Helt enig i denne løsningen. Dette jeg også ville gjort hvis jeg hadde låst nøklene inn i bilen. Legger ved en tegning for å illustrere hvodan d bør se ut. Endret 6. april 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Politiet var svært hjelpsomme når en kompis klarte det samme for et par år siden. Gratis og greier. Lenke til kommentar
skinner Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Fattern hadde en fiks ferdig bøyd ståltråd lagt rundt skiltet på sin gamle Ford Consul for slike situasjoner :!: Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jeg har lang erfaring med å låse meg ute, har bare en nøkkel, har et veldig godt triks men sier det ikke bort, da blir det vel innbrudd på bilen daglig, du trenger ikke ødelegge vinduet!! den klassiske måten er en stor skrutrekker mellom døra og karosseriet så du bøyer døra såvidt ut, da stikker du pinnen som holder motoren oppe inn der og drar opp "låsen". dette funker bare på gamle biler med mjuke dører men trikset mitt funker overalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå