rvenes Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Halloen. Skal ha meg ei ny mus. Valga står mellm razor og mx518 fra logitech. MSIE4 er uaktuelt, da mouse 1 knappen streiker etter eit par måneder i drift. Har slitt ut 2 stk msie4. Kordan er forma på mx310 mot forma på mx518 ? Har nemlig ei MX310 på lån fra jobben no i mellomtida (Blir jo sprø av at ikkje mouse 1 fungerer på den andre musa mi) Er dei like høge? høgre? Kordan er den i forhold til razer musa? Eg liker at musene er litt store, har ganske stor hånd. Har også vudert litt mx1000 musa, men trådlaust er trådlaust, dog, har testa den i dag, den virka jævlig bra, men likte ikkje heilt forma. Det er vel ingen plasser som selger MSIE3 lengre vel? Den var sjef! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 MX518 er helt lik MX510 i formen (hvis jeg ikke tar helt feil?) og er ganske stor i forhold til MX310. Den er mye mer ergonomisk utformet. Razer musa, regner med du tenker på Razor Diamondback eller Chameleon, er litt lavere enn MX310 og litt lengre. Hvis du liker store mus ( ) er sansynligvis ikke Razer noe for deg. Da bør du gå for MX518. Jeg brukte før MX310, byttet til Razor Diamondback ble ikke fornøyd, byttet til MX510 og ble storfornøyd. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har også ganske store hender, og jeg syns MX510 er den beste jeg har testet. Den føles kanskje litt tung ut i starten om du er vant med de mindre musene, men når du lærer deg å bruke den, er den mye bedre enn de lettere, mindre musene. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har selv lyst på begge, men jeg vil nok anbefale deg Mx518 siden du har store hender. Det slitsomt å sitte med en liten mus i lengre tid. Lenke til kommentar
MMORE2001 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ville gått for ein mx518 her ja. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 MX518 uten tvil, den er også noe lettere enn MX510.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Ok, da blir det vel mx518 da. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har også ganske store hender, og jeg syns MX510 er den beste jeg har testet. Den føles kanskje litt tung ut i starten om du er vant med de mindre musene, men når du lærer deg å bruke den, er den mye bedre enn de lettere, mindre musene. Kan ta alltids skru av lokket under. og ta ut loddet Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 MX 518, har ganske store hender selv. Min erfaring med Razer er at den er ubrukelig for meg... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 ok, da blei det i allefall greitt... det blir mx518! Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg kjøpte min Logitech Mx518 igår og tro meg, den er RÅÅÅÅ! Anbefales! PS. Jeg har prøvd Razer og likte den ikke.... (Smaksak) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 var razer'n for lav? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ja... og den var ikke noe god å holde i. + At MX518 har "On The Fly Sense" Det vil si at du kan bytte DPI midt i ett spill. Spiller du f.eks Unreal Tournament 2004 og du har den på 800DPI og får en Sniper Rifle, trenger du bare å trykke på en liten knapp under scrollen som gjør at DPI'en går ned til 400 og det er lettere å Snipe. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja... og den var ikke noe god å holde i. + At MX518 har "On The Fly Sense" Det vil si at du kan bytte DPI midt i ett spill. Spiller du f.eks Unreal Tournament 2004 og du har den på 800DPI og får en Sniper Rifle, trenger du bare å trykke på en liten knapp under scrollen som gjør at DPI'en går ned til 400 og det er lettere å Snipe. Det har vell strengt tatt Razer DiamondHack og..? Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 eg vet en plass der de selger msie 3.0 =O LINK dog en blooodpris, sitter med mx510 den er søøt. Jeg har stor hånd og den passer perfekt, tar kanskje litt tid for å tilvenne seg musa men. Jeg tror det er mange profesjonelle cs gamere som foretrekker mx310, hvorfor?` har ingen peiling. [og ja CS 1.6] hadde gått for mx518 hadde jeg vert deg, visst du ikke har kjøpt den allerede! tror du vil gjøre et bra kjøp Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ja... og den var ikke noe god å holde i. + At MX518 har "On The Fly Sense" Det vil si at du kan bytte DPI midt i ett spill. Spiller du f.eks Unreal Tournament 2004 og du har den på 800DPI og får en Sniper Rifle, trenger du bare å trykke på en liten knapp under scrollen som gjør at DPI'en går ned til 400 og det er lettere å Snipe. Det har vell strengt tatt Razer DiamondHack og..? Razer DB har on-the-fly sensjustering først etter du har lagt inn (de grusomme) driverne deres. Knappen du da må trykke inn samtidig med mushjulet for å justere dette, er det man normalt bruker som back-knapp på musen. Og dette lar seg vanskelig bytte om til en annen knapp. MX 518 kan du justere sens på uten drivere eller software. Liker ikke installere MouseWarez fra Logitech, da den legger inn så mye unødig kødd i oppstarten. Pleier bare pakke ut drivern fra MouseWare-installasjonsfilen med WinRar og legge den inn vha Device Manager for selve musen. Lenke til kommentar
c-man Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg har nettopp bytta fra MX 310 til MX 518. Overgangen kan ikke beskrives. Jeg syntes 310 var god, men 518 er så mye mye bedre. Kan bare anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 MX518 her jo helt knall, har ikke prøvd Razer og det tror jeg ikke jeg skal heller. Digger formen på MX-musene. Den er også veldig lett i forhold til 510. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har kjøpt meg MX 518 i dag, og den er helt konge, anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå