Gå til innhold

MX310 vs MX518, formen og størrelse

Anbefalte innlegg

Halloen.

Skal ha meg ei ny mus.

Valga står mellm razor og mx518 fra logitech.

MSIE4 er uaktuelt, da mouse 1 knappen streiker etter eit par måneder i drift.

Har slitt ut 2 stk msie4.

Kordan er forma på mx310 mot forma på mx518 ?

Har nemlig ei MX310 på lån fra jobben no i mellomtida (Blir jo sprø av at ikkje mouse 1 fungerer på den andre musa mi)

Er dei like høge? høgre?

Kordan er den i forhold til razer musa?

Eg liker at musene er litt store, har ganske stor hånd.

Har også vudert litt mx1000 musa, men trådlaust er trådlaust, dog, har testa den i dag, den virka jævlig bra, men likte ikkje heilt forma.

Det er vel ingen plasser som selger MSIE3 lengre vel? Den var sjef!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MX518 er helt lik MX510 i formen (hvis jeg ikke tar helt feil?) og er ganske stor i forhold til MX310. Den er mye mer ergonomisk utformet.

Razer musa, regner med du tenker på Razor Diamondback eller Chameleon, er litt lavere enn MX310 og litt lengre.

Hvis du liker store mus ( :p ) er sansynligvis ikke Razer noe for deg. Da bør du gå for MX518.

Jeg brukte før MX310, byttet til Razor Diamondback ble ikke fornøyd, byttet til MX510 og ble storfornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg har også ganske store hender, og jeg syns MX510 er den beste jeg har testet. Den føles kanskje litt tung ut i starten om du er vant med de mindre musene, men når du lærer deg å bruke den, er den mye bedre enn de lettere, mindre musene. :)

Lenke til kommentar
Jeg har også ganske store hender, og jeg syns MX510 er den beste jeg har testet. Den føles kanskje litt tung ut i starten om du er vant med de mindre musene, men når du lærer deg å bruke den, er den mye bedre enn de lettere, mindre musene. :)

Kan ta alltids skru av lokket under. og ta ut loddet :)

Lenke til kommentar

Ja... og den var ikke noe god å holde i. + At MX518 har "On The Fly Sense" Det vil si at du kan bytte DPI midt i ett spill. Spiller du f.eks Unreal Tournament 2004 og du har den på 800DPI og får en Sniper Rifle, trenger du bare å trykke på en liten knapp under scrollen som gjør at DPI'en går ned til 400 og det er lettere å Snipe. :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ja... og den var ikke noe god å holde i. + At MX518 har "On The Fly Sense" Det vil si at du kan bytte DPI midt i ett spill. Spiller du f.eks Unreal Tournament 2004 og du har den på 800DPI og får en Sniper Rifle, trenger du bare å trykke på en liten knapp under scrollen som gjør at DPI'en går ned til 400 og det er lettere å Snipe. :D

Det har vell strengt tatt Razer DiamondHack og..? :dontgetit:

Lenke til kommentar

eg vet en plass der de selger msie 3.0 =O

LINK

dog en blooodpris, sitter med mx510 den er søøt.

Jeg har stor hånd og den passer perfekt, tar kanskje litt tid for å tilvenne seg musa men. Jeg tror det er mange profesjonelle cs gamere som foretrekker mx310, hvorfor?`

har ingen peiling. [og ja CS 1.6]

hadde gått for mx518 hadde jeg vert deg, visst du ikke har kjøpt den allerede!

tror du vil gjøre et bra kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar

Det har vell strengt tatt Razer DiamondHack og..? :dontgetit:

Razer DB har on-the-fly sensjustering først etter du har lagt inn (de grusomme) driverne deres. Knappen du da må trykke inn samtidig med mushjulet for å justere dette, er det man normalt bruker som back-knapp på musen. Og dette lar seg vanskelig bytte om til en annen knapp.

MX 518 kan du justere sens på uten drivere eller software. Liker ikke installere MouseWarez fra Logitech, da den legger inn så mye unødig kødd i oppstarten. Pleier bare pakke ut drivern fra MouseWare-installasjonsfilen med WinRar og legge den inn vha Device Manager for selve musen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...