Jaffaman Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Vet ikke om dette er rett plass å spørre etter dette. Tror dette har vært oppe før, jeg har søkt, men klarer ikke å finne det. Det jeg lurer på er: Hvordan kan man laste ned flere filer samtidig i IE Explorer? Nå kan jeg bare laste ned 2 samtidig. Mener det skal være noen innstillinger en eller annen plass for å øke antallet (til 10 eller noe tror jeg). Noen som vet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det har blitt tatt opp før ja. Men her er hvordan du fikser det Start -> kjør og skriv regedit Bla deg frem til følgende katalog i registeret: HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows /CurrentVersion/Internet Settings Trykk "Rediger -> Ny -> DWORD-verdi" og legg til følgende register verdier: "MaxConnectionsPer1_0Server"=Dword:0000000a "MaxConnectionsPerServer"=Dword:0000000a Du kan velge andre verdier en 10 som maks nedlasting, høyreklikk på verdiene du nettopp laget og velg "endre", du velger grunnlaget som desimal tall så kan du taste inn hvilken verdi du vil. Avslutt registeret og start maskinen på ny. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Jaffaman Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Der var det ja! Husker så vidt at man måtte inn i reg for å endre! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå