octopz Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tenkte å kjøpe meg Sunbeam Lightbus viftekontroller. Eneste jeg ikke liker ved denne er at det ikke er mulig å lese av temperatur rundt omkring inne i maskinen... Noen tips om hvordan jeg enkelt kan fikse meg noe som kunne hjulpet meg med dette? Finnes f.eks det tempmålere m/display som kan monteres i en ledig 3 1/2" brønn? Takker og bukker... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tatt ifra www.microplex.no 1 2 3 4 To som festes i drev, to som er løse. Alternativ 3 kan du sette inn i et ledig 3,5" deksel vil jeg tro (Vet ikke, men tror det skal gå bra). Evt kjøpe alternativ 2, og demontere. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hei, nå som det er snakk om termometere i PC, jeg har et LianLi LCD termometer, kan jeg bruke termisk lim for å feste de termometer følerene? Har mistst de termisk teip bitene som var med... Edit: Snakker da om å feste den ene føleren intil cpu core for eksempel (ikke oppå nei) Edit2: Fant egen tråd om termisk lim. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3961683 Edit3: Teip, ikke lim, men det går for det samma... Endret 6. april 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå