PineApple Loverboy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Når jeg kjører Norton Internet Security LiveUpdate kommer det opp alle komponentene jeg må laste ned, men det jeg lurer på er om jeg trenger å laste ned Norton URL udates hvis jeg ikke bruker Parental control, brukes det også til noe annet? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Da jeg brukte NIS (nod32 nå ) kunne jeg også laste den ned, men jeg gjorde det aldri. Skjønner ikke helt vitsen med å laste den ned og hvis du allerede bruker Parental control forstår jeg ikke vitsen med å installere Norton URL updates. Hva gjør egentlig Norton URL updates, noen som kan gi en forklaring? Vet sånn ca. hva det er... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 http://www.cyberiapc.com/forums/index.php?showtopic=7021 Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 these url updates are for the parental control function of internet security. if you don't use parental control, there is no need to install these updates. Lenke til kommentar
PineApple Loverboy Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå