Joachim_F Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 EA har kunngjort etterfølgeren til Burnout 3: Takedown, og denne gangen får du ta ut frustrasjonen på uskyldige bilister fanget i rushtrafikken. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kult. Burnout serien er bra spesielt Burnout 3: Takedown så dette lovar godt. Dette var vel kanskje ikkje så store overraskelsen for nokre av oss då det gjekk ganske godt men Burnout 3: Takedown så måtte vel det komme ein oppfølgjar eller kva eg skal kalle det Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jey! Er glad det ikke er 1. april nå. *mimrer om en fatal spøk han gikk rett på* eh.. Men dette høres bra ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Selfølgelig ingen GC versjon Får vel bare drite i denne serien for alltid jeg da. Jaja, fikk da 2 titler på GC før lyset slukket. EDIT: Er dette Burnout 4 med ny tittel eller kommer B4 til neste generasjons konsoller? Endret 4. april 2005 av TCi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 synd det ikke kommer til pc, kunne vært genialt i nettverk.. jaja, får vente på crashday. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er dette Burnout 4 med ny tittel eller kommer B4 til neste generasjons konsoller? Burnout: Revenge = Burnout 4. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Selfølgelig ingen GC versjon Hvorfor må du ha det på GC? PS2 og Xbox koster jo ikke mye for tiden. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er dette Burnout 4 med ny tittel eller kommer B4 til neste generasjons konsoller? Burnout: Revenge = Burnout 4. Ok, takk. Hvorfor må du ha det på GC? PS2 og Xbox koster jo ikke mye for tiden. Jeg gidder ikke kjøpe meg en ny konsoll bare for dette spillet. Dessuten så kommer det snart nye generasjoner konsoller så jeg spare heller pengene til de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg