minotir Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) legger ved fil, men det ser sånn ut ﺺﺻﺽﺿﻁ Noen som kan og oversette på et eller annet vis? ukjent_spr_k...rtf Endret 4. april 2005 av minotir Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Vet du hvilket språk det er? Prøvde på arabisk, men det går ikke!! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 vet ikke hvilket språk dt er jeg. noen som har dt i nicket sitt på msn.. (hun er norsk ) Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 vet ikke hvilket språk dt er jeg. noen som har dt i nicket sitt på msn.. (hun er norsk ) kan du ikke spørre hu om hva det beytr da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skal vedde det er "elsker deg" "glad i deg" eller noe i den dur. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kopier vær bokstav og google der, den første er sikker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 http://babelfish.altavista.com/ søk der Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 http://babelfish.altavista.com/ søk der *Humre* Ingen vits, ingen av språkene på lista over språk har sånn skrift. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har du ingen arabere/persere eller lignende kjente som du kan spør? eller hvorfor ikke bare spørre henne? Si å det betyr hvis du finner d ut da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan ikke Ananas sånt? Spør henne. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det ikke hebraisk hun kan da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg vet ikke hvilket språk det som står skrevet er på, og jeg vet ikke hva Thea kan. Men det skader ikke å spørre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 ... eller så har vedkommende bare rotet litt i charmap? *Rote i charmap* قلنجةئؤشيو Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er nok Arabisk ja. Søkte på google, men fant ingenting konkret. Bare noe om Arabiske bokstaver når jeg søkte på den første bokstaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå