krizzzy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skal kjøpe meg qpad har eg funne ut, men ser at det er mange ulike versjonar av den. Så derfor lurar eg på kva som er forskjell på High, medium og low musemattene. Er det berre størrelsen? Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) enkelt og greit, ja. EDIT: Veldig god forresten, har mid sense 1,5mm selv Endret 4. april 2005 av MixMaster Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ja. Og i tillegg skiller de mellom tykkelse - det er vel 2 mot 4 mm tror jeg... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er størrelsen kort og godt. low sense = du trenger stor flate, og da stor musmatte Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det ikke forskjell i tykkelsen på selve matten også ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Størrelsen som er forskjell ja, jeg er selv storfornøyd med min lowsense Skal du kjøpe Q-Pad så husk en pakke med mouseskates, kan anbefale en pakke med hyperglide skates, spesielt hvis du har MX510. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det ikke forskjell i tykkelsen på selve matten også ? Jo. 4mm og 1.5mm. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Noken gode argument for å velge 4mm i staden for 1,5mm, eller omvendt? Skriveleif Endret 4. april 2005 av krizzzy Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg tror ikke det er noen forskjell.. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg tror ikke det er noen forskjell.. nope, ingen annen forskjell enn tykkelsen på matta så med 1.5mm så er det mindre høydeforskjell fra bord til toppen av matta /daC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå