Anderssb Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg har nettopp formatert pc'en og installert det trådløse nettverkskortet, men jeg får ikke til å bruke det programmet som fulgte med til å stille på innstillingene. Det går ikke an å gå inn å endre på dem. Det virker som om XP prøver å "kapre" instillingene, men dette er litt rart, fordi jeg har tatt vekk haken i nettverksinstillinger om at Windows skal styre de trådløse innstillingene. Jeg vil ikke bruke XP til å stille inn, så jeg håper noen kan hjelpe meg med å ordne det slik at jeg kan bruke programmet som fulgte med. Noen som vet hva som skal endres i XP? Endret 4. april 2005 av Anderssb Lenke til kommentar
TEE Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gå til kontrollpanel, administrative tjenester, tjenester. Der finner du Wireless Zero Configuration. Stopp denne tjenesten og deaktiver den, så kan du bruke programmet som fulgte med. Noen spesiell grunn til at Windows sin programvare ikke er god nok forresten? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Såvidt jeg har funnet ut så går det ikke ann å ha 256bits wep kryptering og det går heller ikke an å velge kanalen som det trådløse kjører på. Tusen takk for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå