1234567890qwertyuio Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 På Cdon.no har de et "Kjøp 4 betal for 2 tilbud" på noen Simpsons dvder, og jeg lurer noen ting om de filmene. Er det bare gamle episoder om forskjelige ting som de har samlet på en dvd? Er det verdt 338kr for 4 slike filmer? Hilsen Lars Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det står jo minimalt med kva som er innholdet i desse. Broren min kjøpte ihvertfall sesonger i ei pakke for omtrent eit år sidan. Kor mange hugsar eg ikkje. Det koster nok ikkje så mykje no sikkert. Om det Kjøp 4 betal for 2 er verdt det veit eg ikkje, det kjem jo heilt ann på kor mykje det er på kvart. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Selv har jeg "Simpsons backstage pass" og "Simpsons Film Festival".. Jeg betalte 100 kr for hver på dvdgalleriet. Det er bare 4 episoder på hver av dem. Og jeg ville heller anbefalt å kjøpe en sesongboks istedenfor 16 epsioder trukket ut fra diverse sesonger. mvh Erik Endret 4. april 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Heh, en venninne betalte i Vietnam ca. 40 NOK for alle sesongene på DVD. Kjekk pris hvis du befinner deg i området og er litt umoralsk. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du får spill, dvd og heile pakka så billig der "nede". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 når jeg var i kina kjøpete jeg ca. 100 filmer til en samlet pris på 300.- hadde problemer med å få med meg alt i korfforten min.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har 13 av de 15 DVDene. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 når jeg var i kina kjøpete jeg ca. 100 filmer til en samlet pris på 300.- hadde problemer med å få med meg alt i korfforten min.. 100 filmer? til 300? var det med engelsk teks eller tale da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 ja de fleste hadde engelsk tale, episode II var så ny at den var på kinesisk, men nesten alle hadde engelsk tale, alle hadde engelsk text også. flere hadde europeisk tekst også som spansk, fransk osv. fant til og med noen som hadde norsk, svensk og dansk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå