PeeJay Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Med blodet sildrende fra motstanderens venstre øye, er det bare et spørsmål om tid før dommeren må stoppe kampen. Jeg lader venstreslegga og kliner til. Les artikkelen her Lenke til kommentar
viranth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Likte første versjonen mye bedre, selv om den inneholdt litt bugs og sånt. Kan godt være at den må modnes litt først, men synes selve boksingen er litt tregere og "klønete" enn det den var i det første spillet. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er litt drøyt å kalle det boksesimulator, det er et bra spill, men ganske urealistisk i forhold til ekte boksing. Spesielt med tanke på haymakerne, som ødelegger mye av balansen med sin kraft og at de er for enkle å få inn. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Nja, skal til dels være enig i at de ofte treffer computeren, men de er jammen lette å blokkere når man spiller 2-player også, og da får du god tid til å lange ut en i retur. Jeg opplevde også at bokseren min virket tregere enn i fjor, men fant etter hvert ut at det var på grunn av at jeg hadde valgt en "heavy"-bokser; som ikke har mulighet til å oppnå full speed eller agility, men som slår djevelsk hardt. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Syns Round 2 var mye bedre enn det første, likte spesielt godt at du kan variere bokseren etter tyngde og hurtighet. Startet en fluevektsbokser etter å ha fullført en tungvekter. Regner med at det blir vanskeligere å gå opp en vektklasse enn ned. Og synes du det er for lett er det ikke verre enn å stille vanskelighetsgraden opp ett hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg