RuZleBIFf Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Topicen sier vel egentlig akkurat hva jeg lurer på! Jeg driver med et annsikt, og da tenkte jeg det kunne blitt litt finere med no hår og øyenbryn! hehe... Jeg veit at pluginen Ornatrix lager hår, men 7 dagers trail hjelper ikke noe serlig! Endret 4. april 2005 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Kan jo prøve deg på "gamlemetoden" med texturer og/eller polygon strips med alpha map.. Ellers må du ut med kredittkortet for å kjøpe plugin. Vet ikke hva som er tingen til Max for tiden. Shave & Haircut? Ornatrix? Edit: Hint? Ja, si det.. Endret 4. april 2005 av medi8or Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 så det er ikke noen gratis plugins ute?? Hvilket hint?? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Eneste gratis(*) er visstnok Peter Watje's Hair plugin. Bruker ikke Max selv, så jeg har ikke testet den. Kan lastes ned f.eks. herfra, bare scroll ned til du finner den.. Ellers er det demo'er, som du har prøvd, eller som jeg sa, polystrips med clipmap.. (*) Var visst en gammel side jeg så det på.. Det kan ha kommet flere, men hår-plugins er ikke det folk lager gratis.. Endret 4. april 2005 av medi8or Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå