eSOo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 er det mulig at rs 50 front og bak kåpene faktisk passer til en rs 125 folka i butikken sa at de passa...... kjøpte meg rs men det ble noen striper i den etter transport så måtte få noen nye kåer så det er jo dems problem ikke mitt..... håper de passer jeg Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvis ikke ville jeg bestilt nye kåper, også sendt regninga til de Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det ville jeg å gjort, hvis det ikke hadde vært de likhetene... Det vil kanskje få sykkelen din til å se litt mindre ut!?? Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 grunnen til at de bestiller 5occm kåper til sykkelen min er at de kjøper en hel sykkel som de tar kåpene fra men de hadde ikke flere 125 tenk om det blir en frankenstine sykkel da Lenke til kommentar
TDK Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Trur 125cc kåpene er av bedre kvalitet enn 50cc kåpene... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det er de også, pga vekt, hvis den skulle tippe, så knuser ikke kåpene så fort, så de er armert på 125... Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Det er de også, pga vekt, hvis den skulle tippe, så knuser ikke kåpene så fort, så de er armert på 125... høres rektig ut det der vi får se hva som skjer ..... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Kåpene passer ikke... Rs50 kåpene er mye mindre.. Så hvis du setter kåpene på en 125 kommer den til å se ut som ei feit kjerring i trange bukser... Endret 16. april 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Tro det eller ei de passer!!! fikk se det i dag var bare snakk om front og tail kåpa ...... de passer som de orginale Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tro det eller ei de passer!!! fikk se det i dag var bare snakk om front og tail kåpa ...... de passer som de orginale Ja, kanskje de passer, men d kan hende at lett-motoren din ikke yter like bra som den skal, pga vektfordeling og sånnt.. Dessuten er det bedre kvalitet på 125cc kåpene... De tåler mye mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå