chokke Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skal lage en rogue som skal snike seg rundt, og lurer på hvor mye shadowmeld har å si for stealthinga, om det gjør at jeg blir oppdaget mye seinere enn vanlig? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Shadowmeld brytes når du beveger deg, så nei,den er ikke særlig brukbar for rogues. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Personlig tror jeg, tror, at Human Rogue ville funket bedre som Rogue enn NightElf. Men på en annen side har jo Nightelf 1% sjanse til å dodge, og denne er da ganske kjekk om du skal gå Combat mener nå jeg. Selv er jeg Undead Rogue, mest pga. jeg like Undead bare, bryr meg ikke noe særlig om Racials, det har ikke så altfor mye og si senere alikevel Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 UD rogues er det beste pga racial...Will of Forsaken..UD er favorisert til tusen.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 men på shadowmeld står det "more effetive for stealther druids and rogues" eller noe. Har denne noen synlig effekt? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er riktig at NE druider og rogues som stealther er vanskelig å se. Og ja, jeg har merka litt forskjell fra når PvP'et mot NE rogues med min horde char (lvl 30) og min alliance (lvl 31) Syns det virker som om NE forsvinner mye fortere, og at de kan gå mye nærmere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 kan hende han hadde talents på camoflague. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 står jo at stealth blir mer effektiv... så, i teorien, hvis man speccer riktig, så vil en Night Elf rogue alltid være vanskeligere å oppdage enn noen andre Roguer.. (forutsett at man ikke evt. har noe items etc. som forbedrer stealth) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 men velger nok human rogue siden de er så søte Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 kan det ha noe med at du kan bruke shadowmeld og stealth samtidig? Da mener jeg mens man står i ro stealthen ville vell bli bedre da.. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Selv er jeg Undead Rogue, mest pga. jeg like Undead bare, bryr meg ikke noe særlig om Racials, det har ikke så altfor mye og si senere alikevel Racials sier jo litt når 50% av alle undead er rogues (ikke så langt ifra sannheten). WoTF er overlegent den beste racialen. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 ShadowMeld NE for Rogues betyr sånn rent teknisk sett at du får ett ekstra talentpoint på stealth - det samme gjelder for druids i catform. Så med full master of deception i tillegg, er du den mest effektive stealtheren i hele spillet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 men er vel ikke synlig, om noen har en point i bedre stealth eller ikke, er det så godt som umulig å legge merke til? Er rogues populære i party rundt lvl 15-30? Ser aldri folk "LF for rogue (insert quest/instance", kun prest, warrior, paladin og mage for det meste. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 det burde vel si seg selv da ,) rogue er noe man tar med hvis man har de andre behovene dekka.. priest og warrior er jo da hovedfokusene som er ønsket.. deretter dmg dealer.. mage eller rogue.. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Rogues er jo overrepresentert, så hvis de sier LFM healer/tank så har de sikkert en allerede.. Lenke til kommentar
lmoellersen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 For det første bør dere alle sammen følge bedre med i engelsktimene. For det andre, NE Rogue vises verken bedre eller dårligere enn en rogue av en annen rase med samme talent points på MoD og samme level. Det står ikke når du holder musa over Shadowmeld at NE rogues er vanskeligere å se enn andre rogues, derimot står det at NE rogues og NE Druids er vanskeligere å se når de bruker sine respektive Stealth-skills (dvs. Stealth, og hva det nå heter for druid cat form) enn når de bruker Shadowmeld som jo ALLE Night Elves får. Som sagt, følg med bedre i engelsken folkens. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 kanskje vi skal begynne å sskrive alt som står og så se over mange ganger for å sørge for at vi ikke har glemt noe, siden vi ikke leser, tenker over leeeenge hva som står. Meg selv leser kjapt gjennom, bla bla stealth rogues, druids, bla bla harder to see bla bla. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 kanskje vi skal begynne å sskrive alt som står og så se over mange ganger for å sørge for at vi ikke har glemt noe, siden vi ikke leser, tenker over leeeenge hva som står. Meg selv leser kjapt gjennom, bla bla stealth rogues, druids, bla bla harder to see bla bla. Les gjennom det neste gang så slipper du å komme her og spørre pga. du er lat. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Q: How does Shadowmeld affect stealth? A: Though the exact numbers are not known, Shadowmeld does have a noticable affect on stealth. Karath performed some tests during the Beta, but unfortunately that thread is no longer accessible. According to his findings, it appears that Shadowmeld passively adds the equivalent of one Master of Deception point (so roughly +3 to Subtlety), when you are in stealth. The actual ability Shadowmeld should not be used, though, as you are harder to detect while in stealth mode. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 et alternativ kan vel være å gjøre første del av NE questene, den lille byen, startstedet, så stikke til elwynn og fortsette der Da er planen klar, mye xp fra løing gjennom wetlands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå