dritidet Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ekstra primært 6-celle 53 WHr batteri (inneholder ikke subwoofer) Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri Disse kostyer det samme, noen som vet forskjellen på de når det gjelder batteritid og vekt? Hva bør jeg velge? Mvh cml Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 "Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri" har lengre levetid, men er tyngre. Forskjellen i tyngde er liten, men levetiden er det ganske stor forskjell på. Lenke til kommentar
dritidet Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Så du ville valgt "Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri"? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Så du ville valgt "Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri"? Eg ville Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du får ca. 50% lengre batteritid, da. Går ut fra at du snakker om en 9300. Jeg har sett en brukertest med det lille batteriet hvor vedkommende fikk 2 timer ved DVD-avspilling og sterkt lys på skjermen, og opptil 4 timer på forsiktig jobbing med lite lys på skjermen. Det store batteriet skulle da gi 3 til 6 timer. Link Geir Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Så du ville valgt "Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri"? Ja, har begge batteriene selv på min i9200 og forskjellen er stor. Ligger på litt over 1 1/2 time ekstra på det større batteriet til vanlig kontorbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå