dritidet Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Hei! Skal kjøpe en bærbar til ca 11.000,- ink mva. Jeg har sett på disse to og vet ikke hva jeg skal velge. Jeg skal bruke PC stort sett til følgende: - Office - Web - Dreamweaver/Fireworks - Lage tunge presentasjoner og pivottabeller i Excel - Se DVD/Divx filmer Jeg skal bruke den i trådløst nettverk (både xDSL og mobil). Jeg skal IKKE spille spill med den. Hva trenger jeg av HW (minne, cpu)? Trenger raskt svar! Mvh CML Endret 4. april 2005 av dritidet Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Av de to ville jeg valgt i6000 av den enkle grunn at det er nyere teknologi i den. Har flere valg med skjermkort osv. Ta x300 selv om du ikke skal spille, greit å ha dedikert minne til skjermkortet. I tillegg har du widescreen-skjerm på i6000, så er mye bedre til å se film på en 510m. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Rent spesifikasjonsmessig vil jeg mene at til ditt bruk, så vil det være passende med Pentium-M 1,6Ghz og 512mb ram, mer gjør ingen ting, men det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Selges ikke 700m i Norge? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nope. Enten anser de det ikke som tjenelig da AOpen 1551 er såpass godt etablert her allerede, eller så kan avtalen de har med Wistron tilsi at den bare skal selges i visse markeder. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ok. Ville kjøpt i6000 siden den har en bedre skjerm og bedre skjermkort, og koster ikke så fryktelig mye mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå