hemo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Eg lasta ned og installerte foobar2000 v0.8.3 - ting ser greit ut... Men kva gjer eg vidare? Legg eg til essensielle plugins? Endrar på oppsettet? Replaygain'er eg alle album? Bør eg nytta foobar som musikkbibliotek/datbase? PS! Eg er vist litt fersk på foobar2000; fann ikkje ein gong volumkontrollen... Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Eg lasta ned og installerte foobar2000 v0.8.3 - ting ser greit ut... Men kva gjer eg vidare? Legg eg til essensielle plugins? Endrar på oppsettet? Replaygain'er eg alle album? Bør eg nytta foobar som musikkbibliotek/datbase? Ja, ja, ja og ja. Det er ihvertfall hva jeg ville/har gjort. PS! Eg er vist litt fersk på foobar2000; fann ikkje ein gong volumkontrollen...Hvis du bruker Columns UI (et alternativt brukergrensesnitt), så kan du laste ned foo_uie_volume for å få en grafisk volumkontroll. Siden det er så mye en kan gjøre, og fordi det du må gjøre er avhengig av hvordan du vil ha det, blir det mye å komme med alt her. Jeg vil heller anbefale: foobar2000 wiki must-know sites for fb2k, plugins, custom installers, strings, etc søke i foobar2000 forumet Slik ser forresten min foobar2000 ut: Lykke til Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tenkte vi kunne ta ibruk tråden for at dere skal poste hvordan interfacen deres ser ut. foobar2000 er en flott spillet. Dette ser min ut: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Syns dette virket interessant, så derfor har jeg akuratt installert spilleren. Kan noen nå si meg hvordan jeg installerer nye skins? Slik ser min spiller ut, atm: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Legg inn noe som heter Coloumn UI, og triks litt med det. Men hva mener du med skin? Guide: http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?ti...wbie_User_Guide Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men hva mener du med skin? Vel, hvordan selve spilleren ser ut, slik som her, for eksempel. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Han har redigert selve layoyten til spillelisten, og lagt til farger. Er bare å prøve seg frem, og lese på nettsiden. Er usikker selv, når det kommer til slikt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ai, for et morsomt program! Liker at man har 100 prosent kontroll over alt. Men det kan bli litt vanskelig. Har lagt til Album art (foo_uie_albumart.dll), kolonner for spilleren (foo_ui_columns.dll), og panel (foo_ui_panels.dll). Hva mer anbefaler dere meg å gjøre? Hadde likt å endret litt på designet, ikke bare UI-et. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) For de som er ny med foobar2000 anbefaler jeg å laste ned et skin. Kan bli litt mye å sette seg inn i, spesielt med det dårlige GUI-et man starter med. Anbefaler denne: http://dawxxx666.deviantart.com/art/Foo-AVA-1-03-58156028 Den er fantastisk! Denne må legges til manuelt (i C:\Program Files\foobar2000\components): http://lyrics.mirkforce.net/about.html Endret 29. august 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen som hvet hvordan man sorterer etter album, slik at man får det slikt: Black Album 01. Metallica - jkjklajsdlka 02. Metallica - spkjapfjasf Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå