karstenjulius Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Som topic sier. Jeg vet at det ikke kan gjøres fra telefonen. Hvordan kan jeg få fjernet denne? Noen som vet om noe piratprogrammer eller tilsvarende som kan lastes ned? Jeg fant ingenting ved å søke på forumet eller på Google Takk for svar Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skal vel gå om man er flink nok til å fikse på firmwaren. Synes jeg leste noe sånt i en annen tråd her på forumet. Men prøv å sett mobilen på lydløs eller møte profilen, da skal det gå. Lenke til kommentar
karstenjulius Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har prøvd møte og stille-profilene. Jeg har endret alle valg i menyene på alle profiler uten hell. Det er i tillegg en stillefunksjon på telefonen men den hjelper heller ikke. Ifølge noen andre så ha SE valgt at dette ikke er mulig grunnet sikkerhet dvs. ikke ta bilder av bilder som ikke ønsker det. Hvem kan hjelpe meg med å "hacke" firmvaren? Lenke til kommentar
robot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ta en titt i forumet til unlock Der tror jeg at jeg har lest om at noen har klart å fjerne kameralyden på k500. Men jeg er ikke helt sikker om det går ann. Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jepp det går ann uten noen vanskligheter. skru på lydløs funksjonen, stillemodus, så sier den ikke ett eneste kvekk! (hold inne # knappen) Lenke til kommentar
sveinar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 har k700i selv men er vel samma greia da tenker jeg.. om du kjøper en dockingstasj (sånn som p-900 kommer med) med usb-tilkobling kan du laste ned den nyeste firimwaren og har hørt den skal få bukt med problemet. stillemodus funker ikke hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå