kilogram Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Spammere går konkurs En av de personene i verden som har stått bak mest spam, Scott Richter, er nå så godt som konkurs. Richter står bak selskapet OptInRealBig.com, og har sendt flere milliarder spam-meldinger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 får håpe at dette fører til minder spam. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hahaha. det har de godt av! Selv bruker jeg Gmail og får ikke spam (veldig bra spamfilter der), så for meg gjør det ingenting, men fint for de som mottar veldig mye spam daglig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ja jeg håper dette fører til mindre spam. Men tar du en, så dukker det desverre opp ti nye. Lenke til kommentar
G Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hahaha. det har de godt av! Selv bruker jeg Gmail og får ikke spam (veldig bra spamfilter der), så for meg gjør det ingenting, men fint for de som mottar veldig mye spam daglig. Fin nyhet dette. Men selv om selskapet til denne karen skulle gå konkurs så betyr jo ikke det at fyren ikke kan ha stuet unna mye penger lenge før han kom opp i dette problemet. Han har sikkert bevilget seg selv en heftig lønn fra selskapet. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Fullt fortjent.. håper dette virker avskrekkende på andre spammere.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg unner det selskapet og alle privatpersoner som vil bli invilvert i denne konkursen alt ondt. Jeg fikk 120 mail om dagen på det verste men nå har det gitt seg betraktelig. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 120mail er litt i overkant av fantasi vel Det er drit bra at drittsekker som han der blir konkurs. Kanskje verden slipper mer spam Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) 120mail er litt i overkant av fantasi vel Det er ikke tull! Økte forresten fra 80 til 120 ved registrering på finn.no Jeg har da delvis gjort meg skyld i dette ved å registrere meg flere ymse plasser på nettet med den adressa. Det er tross alt en 6 år gammel adresse. Litt spennende å følge med på hva som skjer på spamfronten etter hvert. Endret 6. april 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå