Howard Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gizmondo: En ekte hybrid Mediaspilleren Gizmondo kommer snart i salg her til lands. Enheten kombinerer lyd- og videoavspiller med kamera, gode spillmuligheter og GPS-funksjoner! Les artikkelen her Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 uten innbyggd minne:( minnekort e forsatt litt dyrt. var iallefall masse gratis filmer på sidene deres:) Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Lurer på hvorfor jeg har på følelsen at dette blir en flopp.... Lenke til kommentar
shoplizard Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Man kan forhåndsbestille Gizmondo på Dinpris sine sider. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gode specs, men trokked den vil slå noe særlig ann Håper eg tar feil-->meir konkuranse-->lavere priser Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Lurer på hvorfor jeg har på følelsen at dette blir en flopp.... Tenkte på det samme her også Har vell helst med psp og DS Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det lovar ikkje godt nei. Den er stygg, PSP og NDS er mykje meir lekker. Nja nå er det jo forskjell mellom NDS og PSP og da. Forskjellige målgrupper. Spille av musikk og film har vi på PSP og NDS med ekstrautstyr. Sende SMS/MMS-meldinger det gjer vi med mobilen. Ta i bruk GPS-muligheter trenger vi eigentlig det? Prisen var ikkje bra den er dyr. Gizmondo har jo gode specs da. Jaja vi får no sjå. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Gizmondo var for dyr. PSP er tingen. DS er ikke tingen EDIT: sjekk disse spillene til gizmondoen. her og her. For en vill grafikk Endret 4. april 2005 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gizmondo var for dyr. PSP er tingen. DS er ikke tingen Jeg vet ikke så mye om PSP men denne så da ikke ille ut? Windows CE, GPS, Mediaplayer, nvidia skjermkort og ikke minst SD kort støtte.. Fikk lyst på en sånn jeg.. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gizmondo var for dyr. PSP er tingen. DS er ikke tingen Jeg vet ikke så mye om PSP men denne så da ikke ille ut? Windows CE, GPS, Mediaplayer, nvidia skjermkort og ikke minst SD kort støtte.. Fikk lyst på en sånn jeg.. Ja. så litt på bildene til spillene og sånnt. Har ombestemt meg tror jeg Gizmondoen var jo rå! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gizmondo var for dyr. PSP er tingen. DS er ikke tingen EDIT: sjekk disse spillene til gizmondoen. her og her. For en vill grafikk Det kan da ikke være mulig å få slik bra grafikk med den minimale oppløsningen, eller? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er jo ikkje sikkert det ser like bra ut på Gizmondoen da Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gizmondo var for dyr. PSP er tingen. DS er ikke tingen EDIT: sjekk disse spillene til gizmondoen. her og her. For en vill grafikk Det kan da ikke være mulig å få slik bra grafikk med den minimale oppløsningen, eller? Her er noe info om spillene på hjemmesia til gizmondo. http://www.gizmondo.com/games/item.asp?id=24&cat=1 http://www.gizmondo.com/games/item.asp?id=14&cat=1 Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 har nokia n-gage den kan alt som gizmondo kan unntatt å ta bilder + jeg kan ringe med den Lenke til kommentar
capy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 bra at psp og ds får konkuranse i alle fall. om det blir en flopp eller ikke, kommer ann på prisen. om den koster like mye som en psp eller mer, så kommer nok folk flest til å velge psp. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 har nokia n-gage den kan alt som gizmondo kan unntatt å ta bilder + jeg kan ringe med den Men n-gage har jo ikke samme grafikk da Lenke til kommentar
capy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) la merke til en detalj til. bildene som vises er i 640*480, så du kan nok ikke vente deg at bildet vil se ut slik på Gizmondo. Endret 4. april 2005 av capy Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Den kan ikke vise DivX eller XviD filer. Skjønner på en måte hvorfor de ikke har lagt inn støtte for den, men på en annen måte skjønner jeg hvorfor. Mest sannsynlig er det for at de kjører Windows Ce og microsoft liker ikke at de støtter filmformater som ikke er dems. Lenke til kommentar
capy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Den kan ikke vise DivX eller XviD filer. Skjønner på en måte hvorfor de ikke har lagt inn støtte for den, men på en annen måte skjønner jeg hvorfor. Mest sannsynlig er det for at de kjører Windows Ce og microsoft liker ikke at de støtter filmformater som ikke er dems. det kommer nok programmer som støtter dette etterhvert, så lenge maskinen spiser SDbrikker. gjerne ikke godkjent fra Gizmondo, men hvem bryr seg vel om det:) Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 la merke til en detalj til. bildene som vises er i 640*480, så du kan nok ikke vente deg at bildet vil se ut slik på Gizmondo. Huff da, da blir vel grafikken 3 ganger så dårlig eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå