Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg lage noe sånn att det vises en internett side i en liten rute på ett program jeg har laget? Det skal ikke være en internett leser med sånn fram og tilbake knapp osv, det er kun nettsiden som skal vises i en sånn liten rute? Jeg har funnet ut at jeg må bruke "TWebbroser" komponentet elns, stemmer det? Men hvilken script skal jeg bruke for å få den siden jeg vill til å vises inne i den? De som bruker program skal ikke bestemme hvilken nettsiden som skal vises, det skal jeg bestemme når jeg lager programmet. Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette? Eller vet en annen måte å gjøre det på enn å bruke den Twebbroser?

Alle svar motta med takk! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du gecko må du også på en eller annen måte distribuere denne til brukerene av programmet. Så lenge websidene man ser på er full av tull og lignende er det jo bedre å bare bruke IE som alikevel finnes der og som kan vise tull og tøys...

Er det bare du som skal bruke programmet står det deg jo helt fritt å bruke hva du vil. Vet det fantes en html-komponent for delphi en gang i tiden. Det var før css sin tid, men...

-Vegar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...