TST Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gamer.no har fått tilgang på to nye eksklusive videoer fra det kommende actionspillet Boiling Point: Road to Hell. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 så veldi dårlig ut = Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Grafikken så svært utdatert ut, og så ingen tegn til fysikk. AI`en så i tillegg bra slapp ut. Eneste som virket bra med spillet er at man gjør andre ting enn å kun drepe. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 flott at gamer får eksklusive videoer sånn som dette. må laste ned når eg kjem heim. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 It's a must-have. Greit nok at grafikken ikke er toppers, men dere, dette er jo nesten Deus Ex! Da kan det bare ikke slå feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 mulig kvaliteten på de videoene ikke var helt på topp, men jeg syns da grafikken så helt grei ut. uansett så dette spillet ganske interresant ut! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 mulig kvaliteten på de videoene ikke var helt på topp, men jeg syns da grafikken så helt grei ut. uansett så dette spillet ganske interresant ut! syns grafikken virker heilt grei eg. men så har du enkelte grafikkhorer *kremt Gainwardseifer/^Th0mas^ kremt* som ikkje forstår at det er gameplayet som er viktig. xenus er eit spel som eg har gleda meg til lenge, spesielt no som stalker har blitt utsatt på ubestemt tid. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Javel, men denne grafikk horen vil ikke spille noe som ikke ser pent ut Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg er også litt skeptisk til grafikken. Var ikke av det beste jeg har sett nei Men spillet virker enormt stort og valgfritt, minte meg på mange måter om Stalker. Er absolutt et spill jeg skal holde et øye åpent for. Stalker er jo det spillet jeg ser mest frem til for tiden. Det er bare grafikken med dette spillet som får meg til tvile. Og når folk nevner AIen også blir jeg automatisk enda mer skeptisk. Jeg er nok desverre en grafikk hore! en litt stor en også! For meg er Grafikken minst så viktig som gamplayet og en god historie. Ta feks baldurs Gate 1. Grafikken var ikke all verden i dette spillet men det hadde et utrolig gamplay og historie. Grafikken var ikke så viktig fordi jeg levde meg såpass inn i denne 2d verdenen og så alt for meg som i en bok. Men når et spill er laget i 3D forventer ihvertfall jeg at det skal se noenlunde bra ut fordi det er ikke det samme grunnlaget for å bygge opp spillet etter din egen fantasi i et 3d miljø. Miljøet er allerde beskrevet og du kan liksom ikke skape dine egne bilder når du ser hvordan det var tenkt å vere. Jeg er elendig til å forklare, men dere tar poenget mitt? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Rollespill = Grafikk Greier ikke å leve meg inn i verden som ser så utdatert ut gitt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 så helt greit ut, er greit med litt variasjon i fps sjangeren. men er så lei av dårlige teskturer og slurvete animasjoner. håper det blir påbudt med bedre animasjoner på karakteren, og at man kan kikke ned i bakken å se seg selv (som i thief3 og f.e.a.r). småting som det får ting til å virke bedre med en gang. tviler på at boiling point blir en stor suksess, men kan jo sikkert være kult i multiplayer. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Rollespill = Grafikk Greier ikke å leve meg inn i verden som ser så utdatert ut gitt. Stakkars overfladiske menneske..... Lenke til kommentar
Campari Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Fy flate som folk klagde over grafikken her. Jeg ville heller vært litt mer positivt over et spill som ser ut til å gi spilleren mye frihet og store områder å bevege seg på. Desverre virker historien forferdelig tynn, men jeg vet jo ikke altfor mye.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Rollespill = Grafikk Greier ikke å leve meg inn i verden som ser så utdatert ut gitt. Ok... Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Så faktisk ganske bra ut! Har sett noen flere videoer fra spillet, og det virker lovende... Mange kule biler! (Let's give it a chance) Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 det var dårlig grafikk as. dårlig spill Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Synes grafikken er god nokk liksom. Litt Flashpointstil. De som lager stalker og de som lager dette var samme team før forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg