Terje0 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har tenkt til å kjøpe gamecube og resident evil 4 for å teste det. man har 30 dagers returett på elkjøp, gjelder dette spill også ? Er det noe kriterier for å levere, burde gå greit så lenge det funker ?? Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Dette gjelder for alt, ta med hjem og spill i 29 dager og lever tilbake Kos deg ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Dette gjelder for alt, ta med hjem og spill i 29 dager og lever tilbake Kos deg ^^ Trådstarter har en helt lik tråd om dette i en annen del av forumet. Om forseglingen er brutt får man ikke returnert spillet. Så det du sier er ikke helt riktig . Man får returnert gamecuben, men ikke spillet. Lenke til kommentar
xmidox Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 haha.. da skal jeg ned på elkjøp å "kjøpe" masse når jeg kommer hjem til Norge Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 haha.. da skal jeg ned på elkjøp å "kjøpe" masse når jeg kommer hjem til Norge Ingen vil nekte deg å returnere varer, men, de må være i "mint condition", altså ingen skrammer eller slitasje eller slikt. Uansett vil jeg synes det er trist om noen driver slik, er ikke derfor 30-dagers returretten er til... Lenke til kommentar
duda Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Gjør du det med en deeeel varer, så lukter de nok lunta. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor lager du flere tråder av det samme tema? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=400586&hl= Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor lager du flere tråder av det samme tema? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=400586&hl= Edit: Så ikke at Alastor hintet på det! *Sorry* Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 JO flere som driver på å MISBRUKER 30-dagern til elkjøp og lignende "tilbud", er bare med på å gjøre varer dyrere. 30-dagern er ett tilbud til kundene i tilfelle man angrer kjøpet, og ikke for å teste... Menmen, er jo fristende å gjøre det selv... Menne.. Det er vel ikke 30 dager på spill/dvd ? Og hvis det er det, så tror jeg at forseglinga må være ubrutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå