Gå til innhold

Patch/fix til SOF2


Anbefalte innlegg

Noen som veit om det finnes en patch som legger en demper på den voldsomme rekylen og ikke minst fjerner litt av den overdrevne spruten med flammer ut av munningen på løpet?

På dette punktet så var Sof(enern) mye bedre syns jeg. Da kunne man faktis SE fienden når man skjøt på dem.

Eneste man opplever nå er overdrevent risting i våpenet som fører til at man mister gleden av å se personene "motta" treff.

Skal man snakke om realisme så er dette litt overdrevent.. Hvert fall når det er en profesjonell yrkessoldat man styrer i spillet. Regner med at dem blir trent til å holde våpnet godt nok og med riktig teknikk slik at rekylen ikke blir så ekstrem...

 

Så finnes det en patch/fix der ute? (eller kanskje det kommer en??)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-03 15:15, Kenny000 skrev:

Har du vært i militæret og skutt med f.eks AG3?


Man ser jo ikke så mye (med mindre det er veldig lyst ute) idet man skyter!


 

Nei har ikke vært i militæret men har vært aktiv skytter og på treningen så har det vært flere som har skutt med AG3.. Ut ifra det jeg så så er SOF2 veldig overdrevent.

Automatvåpen har jo også mindre rekyl enn f.eks rifle pga den automatiske mekanismen "tar" imot mye av rekylen slik at man ikke får alt i skuldern/kroppen.

Konkuransevåpnet mitt var en kaliber 6.5mm rifle med 5 skudds magasin(lading manuelt). Og den er det mer rekyl i enn en AG3.

Så jeg vil konkludere med at det er litt overdrevent bruk av rekyl i SOF2+ også da flamme ut av munningen.

Geværene ser nesten ut som en kombinasjon av kulespruter og flammekaster :smile:

 

Håper det kommer en fix..

 

Har forresten prøvd automatisk hagle og det var helt jævlig for å si det mildt(rekylen altså), på en annen side så var jeg bare 15-16 år da jeg prøvde så...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-07-03 18:17, Clintern skrev:


Konkuransevåpnet mitt var en kaliber 6.5mm rifle med 5 skudds magasin(lading manuelt). Og den er det mer rekyl i enn en AG3.

Så jeg vil konkludere med at det er litt overdrevent bruk av rekyl i SOF2+ også da flamme ut av munningen.

Geværene ser nesten ut som en kombinasjon av kulespruter og flammekaster :smile:


Håper det kommer en fix..



Nja, 6,5mm er mindre enn AG3 dessuten har AG3 en rimelig stor patronhylse noe som har veldig mye å si når det gjelder rekyl.

Når man skyter auomat er ting dog mye verre. Det finnes nok ingen som kan tømme et helt magasin og samtidig beholde noe særlig treffsikkerhet. Hvis man samtig beveger seg er det helt tilfeldig om man treffer noe eller ikke....

Jeg synes SOF2 er bra som det er.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-03 15:15, Kenny000 skrev:

Har du vært i militæret og skutt med f.eks AG3?


Man ser jo ikke så mye (med mindre det er veldig lyst ute) idet man skyter!


 

Det har jeg.. Og den rekylen er JÆVLIG for å si det mildt. Hvis du klemmer inn avtrekker på automat så skal du få deg et sjokk eller 20. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...