Gå til innhold

World of warcraft || hvor kan jeg finne det


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et mulig tips, hvis du bor i Oslo; jeg fant et eksemplar av WoW på fredag! Så nå ble dama glad, da vi kan spille sammen... hur som helst, jeg stakk på Applestore (mac-butikken) nær Rådhuset her i Oslo, der hadde de noen kopier igjen. Mac-versjonene funker nemlig på pc også, det er en sånn hybrid-utgivelse.

Lenke til kommentar
Et mulig tips, hvis du bor i Oslo; jeg fant et eksemplar av WoW på fredag! Så nå ble dama glad, da vi kan spille sammen... hur som helst, jeg stakk på Applestore (mac-butikken) nær Rådhuset her i Oslo, der hadde de noen kopier igjen. Mac-versjonene funker nemlig på pc også, det er en sånn hybrid-utgivelse.

er du helt sikker på det der? høres litt rart ut men ja jeg bor jo i oslo

Lenke til kommentar
Et mulig tips, hvis du bor i Oslo; jeg fant et eksemplar av WoW på fredag! Så nå ble dama glad, da vi kan spille sammen... hur som helst, jeg stakk på Applestore (mac-butikken) nær Rådhuset her i Oslo, der hadde de noen kopier igjen. Mac-versjonene funker nemlig på pc også, det er en sånn hybrid-utgivelse.

er du helt sikker på det der? høres litt rart ut men ja jeg bor jo i oslo

Jeg sitter med esken her nå: "Pc \ Mac cd rom" står det på den. Så ja, det er hybrid-utgivelse. :-)

 

Selv om det hadde vært en ren mac-versjon så hadde jo ikke det gjort noe heller, alt du trenger er key'en i esken og en kompis som har spillet. (Det funker fint å bare kopiere hele WoW-katalogen fra en annen maskin, bare du selv har en gyldig konto å spille med.)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

snakket med butikken nå de solgte siste på lørdag, da er vel alt håp ute :(

Tja, to uker til neste "ladning" kommer, ikke katastrofe. Kan jo se å få deg litt solskinn og luft i mellomtiden, det blir verre med det når du begynner å spille. ;)

joa men nå har jeg så utrolig lyst til å spille det. Er så typisk når jeg først har lyst på et spill så er det umulig å få tak i, selv ikke på nett butikker

 

<grine>

 

men men, noe jeg lurer på er er det noen pvp servere i skandinavia?

Lenke til kommentar

kan kjøpe mitt.....900 spenn..AHehHAhhe...er så mange desperate folk på qxl at jeg nesten vurderer å selge det der :p.... selv om jeg dro helt til Elverum selv med en gang jeg fant ut at dem fikk inn noen få eksemplarer for 2 uekr sia ^^ 12 mil hver vei så ... :p...

Lenke til kommentar
kan kjøpe mitt.....900 spenn..AHehHAhhe...er så mange desperate folk på qxl at jeg nesten vurderer å selge det der :p.... selv om jeg dro helt til Elverum selv med en gang jeg fant ut at dem fikk inn noen få eksemplarer for 2 uekr sia ^^ 12 mil hver vei så ... :p...

900 spenn?

 

Du må revurdere forretningssansen din :p

Mein Gott. Jeg gir blaffen i hvor fancy CE-stæsjet er; hvis man betaler oppunder 3000 kroner for WoW, da er man et kjøtthue. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...