Lungemannen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har hørt at iRiver H320 skal være ganske "billig" i USA. Er det noen som vet om bra amerikanske nettbutikker jeg kan kjøpe denne på? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 har sett på endel sider og ja de er mye mye billigere enn norge. men så kommer toll og mye annet tull. skal til usa til sommeren regner med at jeg skaffer meg en mp3 spiller da. blir enten en iriver eller en sony spiller da. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 jeg kjøpte i norge og ga 3500. men var i usa i sommer og da kosta den 2200. Bestilling vil da bli 2200 pluss 300 frakt pluss moms = 600. TOTALT: 3100. Og da sparer man ikke mye. Like greit å kjøpe her i landet. Ps: Suveren spiller. Beste jeg har hatt Lenke til kommentar
Pekka79 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 kjøpte den for 1900 i usa for en måned siden gjennom en bekjent der. tror den er ned i 1650-1700 + frakt de billigste nettstedene (og moms?) se www9.dealtime.com og streetprices.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå