tigergutten Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Emnetittelen sier det meste, har litt over 200 i engineering nå... lurer på hvilken retning jeg skal velge... Hva er forskjellen på de? Endret 4. april 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gnomish = Gadgets, finurlige ting som "Net-o-Matic", som gjør at du kan fange fienden i et nett Goblin = store smell, pang, poff, altså bomber Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Valgte engineering fordi jeg trodde det ble kule ting senere, virker jo bare som det er svada du kan lage... Exploding sheep... noe mer ubrukelig skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Valgte engineering fordi jeg trodde det ble kule ting senere, virker jo bare som det er svada du kan lage... Exploding sheep... noe mer ubrukelig skal du lete lenge etter Gnomish Shrink Ray, Death Ray. Dessuten er battle chickens og sheep artige. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg gikk Gnomish av den grund at jeg aldri bruker bombene jeg lager uansett, kan lage Battle Chicken nå, men har ikke fått prøvd den. Det er en trinket som summoner en level 45 høne som varer i 1min 30 sek om jeg ikke tar helt feil og har cooldown på 15 min elns.. Husker ikke helt om dette stemmer i farta, men er noe slik Dessuten kan du lage Parachute cloak som er rimelig god og et leather belt. har ikke fått testet shrink eller death ray heller desverre (spiller ikke så mye med den characteren for tiden). Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 jeg valgte også gnomish fordi at skaden man gjør med bomber og slikt er relativt begrenset i forhold til fordelen man får ved å bruke dem tingene man kan lage med gnomish eng til å beskytte seg. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 ok, takker for svar... Det som har vært mest fordel for meg å være engineer er å kunne lage sine egne skudd, de går det MASSE av!! Ellers virker det hele bare litt slakt...virker som folk med blacksmithing tjener mer penger... just my 2 cents Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg lurer også på hva jeg skal velge av disse to. Er det sånn at en goblin engineer kan bruke items en gnomish engineer har laget og omvendt? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har gått opp i gnomish men akuratt for øyeblikket angrer jeg litt på at jeg ikke gikk opp i Gobil. Tror goblin kan lage flamethrower trinket og bombe trinket som begge er nyttige. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg lurer også på hva jeg skal velge av disse to. Er det sånn at en goblin engineer kan bruke items en gnomish engineer har laget og omvendt? Kommer kun an på ditt ingeniørnivå. Jeg valgte goblin fordi jeg liker ting som smeller Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Exploding sheep og anna tinger som sa bom var veldig bra for min alt.. de gjore no dobbel så mye skade enn ka den kraftigste spellen gjore:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå