Gå til innhold

Da skal EMPORiO prøve å cracke WoW.


Anbefalte innlegg

Nå skal de samme som cracked HL2 og CS:S (EMPORiO), prøve å cracke WoW :(

 

We're starting a new project and going to make an Server Emulator for World Of Warcraft.

We already added sections to the forum about WoW 

 

Have fun with it.

 

- This doesn't mean we stop with all our Steam activities, but they will take longer!! (Steam is getting bored)

- WoW is just something extra

 

PS: Vet ikke om jeg har lov til å poste denne! (Si ifra om det)

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo genialt av de å lage en server emulator.

 

Men det er jo håpløst på en måte og.

Er selv ikke imot cracking av spill. Men så lenge det er slike spill som går online og MÅ kjøpe for å få tilgang til online muligheter (WOW, CS osv)

Så burde man kunne betale det lille det gjelder for å få muligheten til å spille det lovlig.

 

Det er jo folk som har brukt lang tid på dette og skal ha betalt for jobben sin.

 

Men artig prosjekt fordet.

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg å ha muligheten til å spille spillene fra sikkerhetskopier eller harddisk, men bortsett fra det er jeg helt enig at en er moralsk forpliktet til å betale for spill en spiller.

 

På den annen side er jo nettopp det mer fristende om prisen er overkommelig. Og det er ikke alltid utviklerne selv får så mye av kaka, etter at distributører og konsollprodusenter (på konsoll) får sitt. Det hender vel faktisk at utviklerne får engangsbeløp også, ikke?

Lenke til kommentar
Litt off-topic: Hvorfor er folk "ikke" imot piracy? Når vi ikke betaler, mister utviklerne penger for å lage flere spill. Som kanskje er bedre!

Jeg er for piratkopiering fordi jeg liker å prøve før jeg kjøper. Skal jeg kjøpe et par sko så prøver jeg de før jeg bestemmer meg, hvorfor skal det være annerledes med spill? Alternativet er at jeg ikke får prøve før jeg kjøper, at jeg bare er en dum kunde som kjøper hva som helst i butikken og er fornøyd med det uansett hvor dårlig det måtte være - hadde det vært slik hadde jeg ikke kjøpt noe som helst.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

jeg ønsker emperio lykke til!!!

 

liker ikke tanke gangen bak dette, men har spillt på private wow servere for open betanene og disse var de mest ustabile jeg har vært borti + at det var nesten ingen servere oppe... tror det er umulig og klare det...

 

hør mått på morsome feil på private server den beste er at du kunne drepe if vaktene på et hit når du var allience... de dropper ganske bra hehe

Lenke til kommentar
Skal jeg kjøpe et par sko så prøver jeg de før jeg bestemmer meg, hvorfor skal det være annerledes med spill?

Du kjøper aldri bøker, aviser, mat, går på kino eller konserter heller antar jeg.

 

Siden du vil teste alle dine varer før du betaler...

(med fare for å forsvinne langt OT :whistle: ):

Ser ikke helt problemet med å kjøpe bøker, film etc. etter at man har lest/sett dem? Hvis man ikke er fornøyd med en vare, uansett type, etter å ha testet den burde man ha mulighet til å ikke betale for den (evt. byttet varen/få pengene tilbake dersom man har betalt på forskudd). Hvorfor skal enkelte varer som musikk,film etc. stå i en særstilling her egentlig? Man forventes å betale før man ser en film, men hvor mange hadde gått med på å kjøpe et maleri/bilde før man hadde fått sett bildet?

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Det er ganske så enkelt å finne ut om man kommer til å like et spill eller ikke før man kjøper det. Det at man trenger å "laste det ned for å prøve det først" er en heller usann unnskyldning.

hvordan kan du si at du kommer til og like et spill før du har prøvd det? Jeg vet at jeg selv må prøve et spill før jeg vet om det er noe for meg eller ikke.. (og nei, jeg er ikke den som laster ned spill fremfor og kjøpe det.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...