MindTooth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Nå skal de samme som cracked HL2 og CS:S (EMPORiO), prøve å cracke WoW We're starting a new project and going to make an Server Emulator for World Of Warcraft. We already added sections to the forum about WoW Have fun with it. - This doesn't mean we stop with all our Steam activities, but they will take longer!! (Steam is getting bored) - WoW is just something extra PS: Vet ikke om jeg har lov til å poste denne! (Si ifra om det) Endret 4. april 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er jo genialt av de å lage en server emulator. Men det er jo håpløst på en måte og. Er selv ikke imot cracking av spill. Men så lenge det er slike spill som går online og MÅ kjøpe for å få tilgang til online muligheter (WOW, CS osv) Så burde man kunne betale det lille det gjelder for å få muligheten til å spille det lovlig. Det er jo folk som har brukt lang tid på dette og skal ha betalt for jobben sin. Men artig prosjekt fordet. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Om jeg ikke tar helt feil så er det jo allerede masse folk som kjører private servere hvor flere tusen spillere spiller. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 cracking av spill har jeg ikke noe imot.. men en plass går grensen.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Litt off-topic: Hvorfor er folk "ikke" imot piracy? Når vi ikke betaler, mister utviklerne penger for å lage flere spill. Som kanskje er bedre! Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Herregud så lite folk har å gjøre på. Kan de ikke bare gi f*** med å cracke spill og heller spille ? Neivell... edit: Glad de overhodet ikke har noe support, og kanskje mer laggy servere ? Endret 4. april 2005 av Dandar Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 så lenge de ikke får tilgang til "betalings serverne" så gir jeg beng.. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Personlig liker jeg å ha muligheten til å spille spillene fra sikkerhetskopier eller harddisk, men bortsett fra det er jeg helt enig at en er moralsk forpliktet til å betale for spill en spiller. På den annen side er jo nettopp det mer fristende om prisen er overkommelig. Og det er ikke alltid utviklerne selv får så mye av kaka, etter at distributører og konsollprodusenter (på konsoll) får sitt. Det hender vel faktisk at utviklerne får engangsbeløp også, ikke? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Litt off-topic: Hvorfor er folk "ikke" imot piracy? Når vi ikke betaler, mister utviklerne penger for å lage flere spill. Som kanskje er bedre! Jeg er for piratkopiering fordi jeg liker å prøve før jeg kjøper. Skal jeg kjøpe et par sko så prøver jeg de før jeg bestemmer meg, hvorfor skal det være annerledes med spill? Alternativet er at jeg ikke får prøve før jeg kjøper, at jeg bare er en dum kunde som kjøper hva som helst i butikken og er fornøyd med det uansett hvor dårlig det måtte være - hadde det vært slik hadde jeg ikke kjøpt noe som helst. Endret 4. april 2005 av Pycnopodia Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Siste off-topic: Hva har vi demoer for? Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Siste off-topic: Hva har vi demoer for? hvor finner vi demoen til wow? (skjønner hva du mener.. bare er litt vrang ) Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det var jo closed beta/open beta for WoW, var det ikke? Alle fikk jo ikke prøvd,men ihvertfall noen. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skal jeg kjøpe et par sko så prøver jeg de før jeg bestemmer meg, hvorfor skal det være annerledes med spill? Du kjøper aldri bøker, aviser, mat, går på kino eller konserter heller antar jeg. Siden du vil teste alle dine varer før du betaler... Lenke til kommentar
alt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 jeg ønsker emperio lykke til!!! liker ikke tanke gangen bak dette, men har spillt på private wow servere for open betanene og disse var de mest ustabile jeg har vært borti + at det var nesten ingen servere oppe... tror det er umulig og klare det... hør mått på morsome feil på private server den beste er at du kunne drepe if vaktene på et hit når du var allience... de dropper ganske bra hehe Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kjenner flere som har crackede versjoner av WoW, men de kan ikke spille på de offisielle serverne. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Skal jeg kjøpe et par sko så prøver jeg de før jeg bestemmer meg, hvorfor skal det være annerledes med spill? Du kjøper aldri bøker, aviser, mat, går på kino eller konserter heller antar jeg. Siden du vil teste alle dine varer før du betaler... (med fare for å forsvinne langt OT ): Ser ikke helt problemet med å kjøpe bøker, film etc. etter at man har lest/sett dem? Hvis man ikke er fornøyd med en vare, uansett type, etter å ha testet den burde man ha mulighet til å ikke betale for den (evt. byttet varen/få pengene tilbake dersom man har betalt på forskudd). Hvorfor skal enkelte varer som musikk,film etc. stå i en særstilling her egentlig? Man forventes å betale før man ser en film, men hvor mange hadde gått med på å kjøpe et maleri/bilde før man hadde fått sett bildet? Endret 4. april 2005 av Vice Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er ganske så enkelt å finne ut om man kommer til å like et spill eller ikke før man kjøper det. Det at man trenger å "laste det ned for å prøve det først" er en heller usann unnskyldning. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er ganske så enkelt å finne ut om man kommer til å like et spill eller ikke før man kjøper det. Det at man trenger å "laste det ned for å prøve det først" er en heller usann unnskyldning. hvordan kan du si at du kommer til og like et spill før du har prøvd det? Jeg vet at jeg selv må prøve et spill før jeg vet om det er noe for meg eller ikke.. (og nei, jeg er ikke den som laster ned spill fremfor og kjøpe det.) Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Folk må bare spille på crackede servere for min del, men at de gidder skjønner jeg ikke, de ligger alltid etter mht patches osv, og slummet spiller på crackede servere og er sikkert ikke spesielt seriøse når det gjelder spillet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvis ikke wow starter å fungere skikkelig hos meg snart (kunne logge på ) så håper jeg virklelig de lykkes.. Er SÅ nærme å slutte med wow nå, får jo aldri spilt ! :cry: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå