un1337 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hei pcen min tar 30min og skru på og kjem ein stygg lyd frå hardisken min(sata) det kjem ein kvit strek under opp starten og den tar 20-30 min før den er ferdig og då starter maskina men den yter ikkje fult heller eg trur det har noko med windows xp sp2, men sp2 vil bli påbudt i april so eg kan ikkje bruke windows uten den. har prøvd uten sp2 og då funkar det, har og prøvd med linux mandrake og då funkar det fint og(vanlig opp start) har formatert mangen gangar. hoper nokon kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hvor har du det fra at sp2 blir påbudt i april? Om maskinen fungerer uten sp2 så fjerner du sp2 er ikke værre enn det Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hvor har du det fra at sp2 blir påbudt i april? Om maskinen fungerer uten sp2 så fjerner du sp2 er ikke værre enn det Hehe, jeg kan heller ikke si at jeg har sett noe påbud om sp2... Kjør uten den du Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har en Compaq Presario fra -96, i windows xp på den, så kommer det en hvit strek i bånn, det er bare loade linja. Tar 3sekunder, så er den ferdig, ta og formater, og vær så snill, ikke legg inn Sp2. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvorfor skal han ikke legge inn SP2 da....det må du kunne gi en god beskrivelse på....Det er faktisk mye på den som gjør at du kjører sikrere...Er jo en hel haug med sikkerhetsoppdateringer som tetter mange sikkerhetshull i Windows....Har brukt SP2 nå siden den kom ut i Beta form og har ikke hatt noen som helst problemer med den..... Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gå i enhetsbehandling, finn prosessoren og velg "rull driver tilbake"!!!!!!!!! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Gå i enhetsbehandling, finn prosessoren og velg "rull driver tilbake"!!!!!!!!! sist jeg sjekket hadde ikke prossesorer drivere kansje det er noe nytt som kom i går? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvorfor skal han ikke legge inn SP2 da....det må du kunne gi en god beskrivelse på....Det er faktisk mye på den som gjør at du kjører sikrere...Er jo en hel haug med sikkerhetsoppdateringer som tetter mange sikkerhetshull i Windows....Har brukt SP2 nå siden den kom ut i Beta form og har ikke hatt noen som helst problemer med den..... Da jeg installerte SP2 så virket ikke: webcam, ratt og pedaler, digitalkamera og heller ikke datakabel til Nokia tlf. Greit med alle de nye tingene som følger med, men SP2 ødelegger for de enhetene som er tilkoblet maskinen Jeg missliker SP2 sterkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå