MikeLevy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Hvorfor kan ikke han bare få være i fred. Jeg synes han er like bedriten som du synes, men han har krav på å forbli anonym. En håpløs tråd. Tenk om dette var deg? Endret 4. april 2005 av MikeLevy Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Hvorfor kan ikke han bare få være i fred. Jeg synes han er like bedriten som du synes, men han har krav på å forbli anonym.En håpløs tråd. Tenk om dette var deg? Da hadde nok mine innlegg være av en annen karakter. :!: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Selv om alt tyder på at han er skyldig, så er han ikke dømt skyldig (enda). Så da kan vi vel bare la fyren være i fred, det hele kan jo bare være en giga-konspirasjon mot han, så er han egentlig uskyldig. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Selv om alt tyder på at han er skyldig, så er han ikke dømt skyldig (enda). Så da kan vi vel bare la fyren være i fred, det hele kan jo bare være en giga-konspirasjon mot han, så er han egentlig uskyldig. Mye kan tyde på det, iallefall ifølge han selv. Han mener det han drev med kan sees på som en god spøk. Rett og slett tidsfordiv. Foruten å drive med spøk skal han visst også være en habil teaterskribent. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Noe så idiotisk. Spise dem mot betaling. :lol: Kult å bruke penger når man er dau. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Litt av en type... Kan hvertfall si at det ikke er meg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ikke meg heller...jeg holder meg til vanlig mat Lenke til kommentar
lodott Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Noe så idiotisk. Spise dem mot betaling. :lol: Kult å bruke penger når man er dau. Det er jo litt av det som er saken. Hvor seriøst ville dere tatt det om noen hadde sagt at de ville betale dere for å få spise dere? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Folkens, dette er ikke en chattatråd angående kannibalisme og om han er skyldig... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hehe.. dette kan jo bli bra til slutt Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Utga seg for å være både kannibal og politimann, spurte om hun hadde mye kjøtt på kroppen og tvang henne til å sende bilder av kroppen sin. "Send me pix or I'll ping you to death!!!1" Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274210 Men med pc og mobiltelefoner isolerte 26-åringen seg, snudde døgnet på hodet og lot leiligheten forfalle. Han levde sitt liv på Internett. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101444 "** Ville ha sex med 16-åring før han drepte og spiste henne. Jenta fikk 10 års utsettelse av «straffen» mot å sende nakenbilde av seg selv på MMS-telefon, noe hun gjorde." ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå