hishadow Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Det er sikkert flere av dere som har fått med dere at internett er propp full av mennesker med ymse fetisj. Sisteman var 'Kannibalen' som nå er omtalt i VG om dagen. Også tidligere har han vært nevnt. Og hver gang det er et bilde av han ser man bare hans lumske øyne eller hans sleske smil. Jeg har nå tatt en innsamling av all bildematerialet jeg har kunne finne på nettet om han og kommet til den konklusjon at dette tilsammen burde være nok til å rekonstruere hodet hans. Derfor ber jeg dere om hjelp til å sette sammen bildene, slik at hele mannen ansikt endelig skal bli avslørt. Håpet er at vi senere skal slippe å se hans dårlige tenner pryde VG-netts sin side, en gang til. Referanser: [1] [2] [3] [4] Fire bilder følger under... Endret 4. april 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Genialt. *venter i spenning* Du, bildene er tatt av forskjellige fotografer. Tror nok at dette er arkivbilder som ikke har noe med saken å gjøre. Endret 4. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Bilde tillegg: Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Genialt.*venter i spenning* Du, bildene er tatt av forskjellige fotografer. Tror nok at dette er arkivbilder som ikke har noe med saken å gjøre. *Edit* alle bildene var fra kristiansandsaken. Er det bare jeg som er likhet her? For jeg synes da at mannen ser ganske lik ut på alle bildene? Endret 4. april 2005 av hishadow Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Bilde tillegg (fra TV2): Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Bilde tillegg (TV2): Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Bilde tillegg (TV2) - nå blir det nesten for enkelt: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er en grunn til at man ikke ser hele ansiktet, og at bildene er sensurert. Kan de ikke bare forbli slik? Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Her har du han Bedre kunne jeg ikke klart det selv! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tror dere han er skyldig? Eller har han bare bedrevet litt uskyldig (men en smule grotesk?) moro? Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Tror dere han er skyldig? Eller har han bare bedrevet litt uskyldig (men en smule grotesk?) moro? - Jeg avviste sex. Da truet han med å komme nordover og drepe og spise meg, forteller 13-åringen fra et sted i Nordland til VG. 13-åringen hadde fått klar beskjed om kun å bruke pratekanaler på Internett til å holde kontakten med venner. Ifølge moren (42) hadde hun likevel lagt ut identifiserende kjennetegn på en profil på en kontaktside for ungdom. - Da hun fortalte om mannen som ville spise henne, gråt hun. Vi nedla forbud mot bruken av pratekanalen. Så åpnet vi selv chatte-linjen og ventet: «Er du klar til å dø, lille NN» var det første som kom opp på skjermen, forteller moren. Jeg vil da karakterisere denne mannen som rimelig syk. Selv tatt enkelte brukere på dette forumet i betrakning. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hva de har sagt beviser faktisk null og niks. Så intill han er dømt bør han vel få lov å være anonym. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Hva de har sagt beviser faktisk null og niks. Så intill han er dømt bør han vel få lov å være anonym. Kontaktet 14-åring 89 ganger på mobiltelefon i løpet av en uke i fjor sommer, samt på pratekanaler. Utga seg for å være både kannibal og politimann, spurte om hun hadde mye kjøtt på kroppen og tvang henne til å sende bilder av kroppen sin. Kontaktet 19-åring på internett og fortalte at han ville betale 200.000 kroner for å utføre seksuelle handlinger med henne, binde henne, piske henne og spise henne. «Jeg kommer til Bergen i løpet av uken og spiser deg opp GRATIS», skrev han. «Valget er enkelt og jeg kødder ikke med deg», skrev han til en 13 år gammel jente, som han også ville møte, ha sex med og spise. Foruten dette... Mannen har tidligere sonet en dom på syv års sikring og forvaring for voldtekt mot en 15 år gammel jente. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Brenn ham levende, to ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå