JonV Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei alle sammen. Jeg har en Dell Inspiron 4000 med 1000Mhz intel cpu som har begynt å krangle litt med den enne disken som jeg har i modbay. jeg får formatert og brukt disken men etter bare noen timer går den til å bli å bli korupt og må formateres på nytt. Jeg har testa 4 forskjelige disker så disk er eliminert. Jeg har testa ny Bios og testa bios for Latitude serien da denne bruker samme hovedkort har og testa og legge inn eldre bios. har og formatert alt og testa ny Windows og ny Linux install men det samme skjer hver gang. disken i modbay går korupt så er det noen her som har noen tips eller vært borti noe lignende selv ? Nå er det ikke verdens undergang men det er kjedlig å ha ting som ikke funker 100% Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Trenger ikke nødvendigvis være disken som er problemet. Kan være ide kontrolleren eller minne. Har du problemer med andre enheter i mod-bay? Har du problemer med primærdisken? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har ikke problem med Primærdisken. Cd spilleren bra de gangene jeg bruker den. Jeg har en svak mistanke at kansje kretskortet som ligger i modbayet kan være skadet men jeg er dessverre ikke stiv nok til feilsøkning der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå