Joachim_F Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er PC-versjonen av Driv3r det kvalitetsspillet konsollversjonen skulle ha vært, eller er det en elendig konvertering av et spill som ikke var særlig godt i utgangspunktet? Nå kan du dømme selv. Les artikkelen her Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg tviler på at den er verdt tida og plassen. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Prøvde så vidt xboxversjonen... "Oi, så masse flinke skuespillere jeg kanskje får se..." "oi, dette var ikke så pent." "hmm, ikke inverterbar kikkeknott." "gah, mulig disse bilene går an å styre med ratt, men med denne kontrolleren er det håpløst." Hmm, hvor langt var jeg på den fjerde karakteren min i fable igjen? Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hmm, høyrest ut som eg berre skal drite i denne demoen og heller spele noko bra, som RTW eller Civ 3 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nokon som har prøvd den? er litt skeptisk Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nokon som har prøvd den? er litt skeptisk Får og si det rett ut,demo"en på 700mb er ikke vært og laste ned.kansje fullversjon med free drive kan være noe,men tviler.. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 prøvde demoen i går, og for å si det mildt; Jeg skal heller putte 500 kroner op i R**** mi og tenne på før jeg kjøper dette til pc. Et ord: Elendig! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Eg var for skeptisk til å laste ned denne demoen. Men for nokre veker tilbake prøvde eg fullversjonen på PC. Og dette er eit spel du bør holde deg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg