RBW Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 SLI med stil Amerikanske EVGA lanserer en brakett for bruk med SLI-oppsett. Braketten støtter opp skjermkortene samtidig som den har en spennende design. Les artikkelen her Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ja, da har jeg sett dette også. Skulle ikke forundre meg at dette vil slå ann Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Synes det bare så ut som enda en måte å hindre luftgjennomstrømmingen på. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 passa litt dårlig med vankjøling der ja.... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Synes det bare så ut som enda en måte å hindre luftgjennomstrømmingen på. Tenkte akkurat det samme. Tenk to 6800U i SLI med den luftbremsen oppå. Det nederste kortet vil sikkert holde en 50-60 grader, mens det øverste kanskje ligger på 110? Burde heller vært en god måte å få luften ut av kabinettet på. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har aldri sett hensikten med SLI, og ser derfor ikke hensikten med denne. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 SLI er fantastisk, men folk som vender blikket inn i kabinettet sitt for å få en estetisk opplevelse, har et problem. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Burde vel ikke være så vanskelig å få til en lignende sak med en 92mm eller 120mm vifte, og vips har man brukbare temperaturer igjen. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg må si meg helt enig med oivind_dahle, det er enten for dyrt, hvis en skal ha 6800 kort eller ingen vits hvis en skal ha 2 6600 kort, da er jo et 6800 bedre. Skal en vente med å kjøpe et til har det vel kommet bedre kort hvis enn et likt, hvis en da fortsatt kan få samme type kort. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Å bedømme etter denne tråden (og mange andre) så tror jeg at det er flere som er enige med meg om at produsentene jekker opp designen på alt for ensidige måter. De som liker glorete lys og mønstrete "utskjæringer" i plast får alt de ber om og ennå litt til. De som ikke liker slikt, men liker stilfult utseende har svært få produkter å velge mellom. Hadde en produsent satset mer på sistnevnte gruppe så kunne de skilt seg ot og fått en høy stjerne hos oss som liker nøktern men stilfull design uten å måtte velge Mac. Jeg skjønner ikke hvorfor de på liv og død skal presse inn blå leds, UV-reaktiv plast og glorete "utskjæringer" og stygge monsterfigurer på alt mulig som har bra tekniske spesifikasjoner. Endret 4. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Amen! Nå hvis man kunne kjørt Windows XP på en G5 Mac. Native, mener jeg... EDIT: Ikke at jeg har noe imot OSX, tvert imot, men som programmerer er jeg ikke herre over valg av OS, det bestemmer kundene... Geir Endret 4. april 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Synes det bare så ut som enda en måte å hindre luftgjennomstrømmingen på. Var første tanken som slo meg oxo. Dakkars grafikk-kort Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hadde en produsent satset mer på sistnevnte gruppe så kunne de skilt seg ot og fått en høy stjerne hos oss som liker nøktern men stilfull design uten å måtte velge Mac. Personlig hadde jeg satt veldig stor pris på stilfull design av tilbehør++ men ikke fullt så "plastic fantastic" som Apple's designlinje. Men problemet der er vel at det vil kreve mer arbeid og dyrere materialer slik at sluttpoduktet aldri ville fått en overkommelig pris for det store markedet. Men er fullstendig enig i at grelle blinkene blålys ikke sees på av alle som pent, for å si det mildt. Selv om jeg ikke har sansen for slikt dill så har det faktisk lurt seg inn noen grelle lys i boksene mine med tiden. Rett og slett fordi produktene kun fantes i "lysversjon". Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg må innrømme at jeg også liker det stilrent. Men det der så bare toskete ut, og som tidl. nevnt, sli er bare tull. Men, for å ha det sagt, litt lys gjør ingen ting, så lenge det harmonerer med kassa og design, og da bør man holde seg til en farge.. alle skal jo ha 4 forskjellige farger Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg hadde ikke kjøpt noe slikt til en pc. Kortene er stabile der de står, og jeg ser ikke inn i pcen hele dagen. Så dette vil være meningsløst for meg. Men selvsagt, det er vel noen som vil ha slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå