Gå til innhold

GPU vannblokk i BigWater?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
funker helt fint hos meg iallefall! hadde 48idle/75-80load før, nå har jeg 38idle/55load (med mer overklokk av gpu!) :thumbup:

48/75, var det med luftkjøling før du fikk Big Water, eller var det skjermkort før du fikk GPU-blokk, eller var det fra du fikk Big Water til du fikk GPU-blokk? Og er det temp på CPU, GPU eller chipsett? :p

Henrik2k, hvilken GPU-blokk har du kjøpt?

Lenke til kommentar
funker helt fint hos meg iallefall! hadde 48idle/75-80load før, nå har jeg 38idle/55load (med mer overklokk av gpu!) :thumbup:

48/75, var det med luftkjøling før du fikk Big Water, eller var det skjermkort før du fikk GPU-blokk, eller var det fra du fikk Big Water til du fikk GPU-blokk? Og er det temp på CPU, GPU eller chipsett? :p

Henrik2k, hvilken GPU-blokk har du kjøpt?

??? :dontgetit: nå skjønner jeg ingenting :blush: det jeg mente var 48/80 med luftkjøling og 38/55 med bigwater...(og seff på gpu siden den var vannblokk til det det var snakk om) ;)

Endret av amarios
Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303851&cks=PRL

har bestilt den.... kjøpte den fordi det fulgte med ramkjølere også. men kan godt endre bestillingen hvis noen vet at den ikke funker, el hvis noen adnre blokker er bedre egnet. har du noen forslag?

den blokka er lagd av aluminium. en liten skramme på innsiden av "isolasjonen" og du risikerer at det "ruster" i blokka. vil anbefale en blokk i kobber.

Lenke til kommentar

jeg slenger meg inn i den tråden her jeg...

Jeg er i ferden med å bestille bigwater nå, og trenger anbefaling av GPU kjøler...

Jeg skal handle stæsj fra Netshop, komplett og microplex.. så den må kjøpes derfra..

Noen som har noen gode forslag? ingen av de har den thermaltake blokka lenger :(

Så hvilke sett vil passe til bigwater'n? :dontgetit:

EDIT: kjøleren skal brukes på et x800XL

Endret av tempoking
Lenke til kommentar
Passer Zalman GPU Vannblokk for ATI & Nvidia med slangene som følger med BigWater?

Sabla godt spørsmål! Satt akkurat og lurte på det samme.

Jeg sitter også med TT BW og vet heller ikke hvilken GPU-blokk jeg skal kjøpe.

Jeg har et ati 9700pro.

Vifta på kortet har tatt kvelden og bråker som en jetmaskin, så jeg trenger en erstatning så fort som mulig! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Post om TT Gpu blokk

Kjører med denne blokka som er laget for BW. Har den på et POV 6800GT, temp er rundt 50 grader +/-.

Vær klar over at denne ikke passer sånn uten videre på 6800-serien, men det skal ikke store modifikasjonene til. På disse kortene mangler de to kjølerhullene som normalt er på nvidia-kortene, og skruene er for store for de hullene som er der.

Et skikkelig feste kan man enkelt lage selv:

post-224-1114795703_thumb.jpg

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Ehh.. Du må aldri legge et komponent oppå en antistatisk-pose. Disse er laget slik at strøm som ligger inni posen blir ledet ut av posen og blir liggende på utsiden. Om du tar et kompoent ut av en pose og legger den oppå vil nødvendigvis mye av elektrisiteten gå tilbake i kortet igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...