anon12234 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hey, har bestilt meg en vannblokk til gpu som jeg har tenkt å sette i mitt TT Bigwater kit. tror dere pumpa er kraftig nok til å ha GPU blokk? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 funker helt fint hos meg iallefall! hadde 48idle/75-80load før, nå har jeg 38idle/55load (med mer overklokk av gpu!) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 funker helt fint hos meg iallefall! hadde 48idle/75-80load før, nå har jeg 38idle/55load (med mer overklokk av gpu!) 48/75, var det med luftkjøling før du fikk Big Water, eller var det skjermkort før du fikk GPU-blokk, eller var det fra du fikk Big Water til du fikk GPU-blokk? Og er det temp på CPU, GPU eller chipsett? Henrik2k, hvilken GPU-blokk har du kjøpt? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303851&cks=PRL har bestilt den.... kjøpte den fordi det fulgte med ramkjølere også. men kan godt endre bestillingen hvis noen vet at den ikke funker, el hvis noen adnre blokker er bedre egnet. har du noen forslag? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) funker helt fint hos meg iallefall! hadde 48idle/75-80load før, nå har jeg 38idle/55load (med mer overklokk av gpu!) 48/75, var det med luftkjøling før du fikk Big Water, eller var det skjermkort før du fikk GPU-blokk, eller var det fra du fikk Big Water til du fikk GPU-blokk? Og er det temp på CPU, GPU eller chipsett? Henrik2k, hvilken GPU-blokk har du kjøpt? ??? nå skjønner jeg ingenting det jeg mente var 48/80 med luftkjøling og 38/55 med bigwater...(og seff på gpu siden den var vannblokk til det det var snakk om) Endret 4. april 2005 av amarios Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Henrik2k> du får holde meg oppdatert med gpu da, se åssen det blir, hvem vet, kanskje jeg tar meg en å ;D Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303851&cks=PRL har bestilt den.... kjøpte den fordi det fulgte med ramkjølere også. men kan godt endre bestillingen hvis noen vet at den ikke funker, el hvis noen adnre blokker er bedre egnet. har du noen forslag? den blokka er lagd av aluminium. en liten skramme på innsiden av "isolasjonen" og du risikerer at det "ruster" i blokka. vil anbefale en blokk i kobber. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) jeg slenger meg inn i den tråden her jeg... Jeg er i ferden med å bestille bigwater nå, og trenger anbefaling av GPU kjøler... Jeg skal handle stæsj fra Netshop, komplett og microplex.. så den må kjøpes derfra.. Noen som har noen gode forslag? ingen av de har den thermaltake blokka lenger Så hvilke sett vil passe til bigwater'n? EDIT: kjøleren skal brukes på et x800XL Endret 10. april 2005 av tempoking Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 jeg vil nå anbefale denne siden den er tilpasset bigwater... psdata edit:så nå at den ikke var inne på lager da men.... Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 jeg vil nå anbefale denne siden den er tilpasset bigwater...psdata edit:så nå at den ikke var inne på lager da men.... jeg bruker denne på mitt Rad9800Pro og er veldig fornøyd Epz. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Skal (bør) en gpu-vannblokk stå før eller etter cpu blokka? Pumpa flytter jo bare vannet, så det hele koker jo ned til hvilken komponen skal få "kaldest vann".. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 cpu seff. den er jo varmest og trenger mest kjøling... Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Passer Zalman GPU Vannblokk for ATI & Nvidia med slangene som følger med BigWater? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Passer Zalman GPU Vannblokk for ATI & Nvidia med slangene som følger med BigWater? Sabla godt spørsmål! Satt akkurat og lurte på det samme. Jeg sitter også med TT BW og vet heller ikke hvilken GPU-blokk jeg skal kjøpe. Jeg har et ati 9700pro. Vifta på kortet har tatt kvelden og bråker som en jetmaskin, så jeg trenger en erstatning så fort som mulig! Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kva GPU Blokker passer til BW Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kva GPU Blokker passer til BW Ser ikke ut til at noen ønsker å svare på det spørsmålet... Rart at ingen med BW der ute har testet med GPU-blokk men... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Post om TT Gpu blokk Kjører med denne blokka som er laget for BW. Har den på et POV 6800GT, temp er rundt 50 grader +/-. Vær klar over at denne ikke passer sånn uten videre på 6800-serien, men det skal ikke store modifikasjonene til. På disse kortene mangler de to kjølerhullene som normalt er på nvidia-kortene, og skruene er for store for de hullene som er der. Et skikkelig feste kan man enkelt lage selv: Endret 29. april 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
gxi Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ehh.. Du må aldri legge et komponent oppå en antistatisk-pose. Disse er laget slik at strøm som ligger inni posen blir ledet ut av posen og blir liggende på utsiden. Om du tar et kompoent ut av en pose og legger den oppå vil nødvendigvis mye av elektrisiteten gå tilbake i kortet igjen. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 men det var en fancy festemekanisme da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå