christian232 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Vi skal kjøpe inn et partivare med datamuser til dataklubben. ca 8 stk Vi tenker oss en optisk tråd mus. Ikke noe trådløse alternativer ettersom de har dårligere responstid. Jeg tenker på denne: Logitech S96 Optical Mouse (svart) har den selv og er ganske fornøyd koster ca 90 kr Og denne til ca 190kr Microsoft Optical Mouse Blue Mouse Endret 4. april 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg ville valgt Microsoft Optical Mouse Blue Mouse grunnet gode erfaringer fra brukerne. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 velg logitech mx510 ! er verdt det uansett, mer mus for penga skal du lete lenge etter, har hatt to muser i mitt liv (annet enn oem dritt da) logitech gaming mouse brukt i 6 år, nå har jeg mx510 og kan ikke uttrykke hvor digg den er. mus er det siste jeg ville spart penger på, hvertfall når prisforskjellen er så liten. på skolen bruker vi den billigste logitech optiske musa, fyysj, er helt jævlig upresis og bugger en gang i blant. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Den koster vel ikke 200,- ? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Nei nettopp, men takk for tipset! MX510 er en aller tiders mus! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Får kanskje ikke en ultimate gamer mus til 200 men får sikkert en grei nok en til 200 men ikke like presis som er mer kostbar en. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg er for dårlig til å holde meg til budsjettet :!: , men seriøst, kjøp mx500 eller 510, er ikke tvil om at er verdt de ekstra spenna, 100kr mer på hver for så mye mer ålreit mus Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg ville valgt Microsoft Optical Mouse Blue Mouse grunnet gode erfaringer fra brukerne. Kunne ikke vært mer enig der. Lenke til kommentar
Death[]Angel Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 gode erfaringer med den ja.. sviktet aldri.. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 nå ankom musene til dataklubben. 5 herlige mx510. Silkemyk presisjon! Kan ikke si noe annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå