nomo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er det noen som vet hvordan jeg kan få en tekst i en celle (i en <td>), til å begynne eks 20px inn fra vanstre i cellen?Gjør jeg det i html koden, eller i css? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Dette gjøres i CSS: td.noe { padding-left:20px; } noe = klassen på td'en, så du må legge til class="noe" i td-taggen. Lenke til kommentar
nomo Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 supert, thanx! Lurer på en ting til ...vil du anbefale å bruke <iframe> eller et "rammesett" for å lage en side med linker til sider i samme sida? Lenke til kommentar
nomo Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 oki! -og takk for svar, men hva foreslår du at jeg bruker for å få frem "klikkbare sider" da? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan du presisere hva du mener med klikkbare sider? Og hvordan vet du at han bruker frames <ingve>? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 vil du anbefale å bruke <iframe> eller et "rammesett" for å lage en side med linker til sider i samme sida? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 oki! -og takk for svar, men hva foreslår du at jeg bruker for å få frem "klikkbare sider" da? Om du mener å få samme effekt som ved bruk av rammer, kan du se på PHP include. Lenke til kommentar
nomo Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 hei og takk for svarene:) det jeg lurte på var: hvordan får jeg et område i nettsida til å vise de forskjellige valgene man klikker i en meny, på samme sida. Em... menyen er konstant, men tekstområdet påvirkes av valgene man velger i menyen. (Hva burde jeg bruke istede for <iframe>?) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 PHP include. Forutsetter at du har PHP-støtte på serveren. Søk litt rundt på PHP-forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå