Howie Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 13:50, Dominium skrev:30 stk DL360?Kunne blitt et brukant cluster :smile:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dominium på 2002-07-03 13:51 ]</font> Det ble 3 faktisk Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Veritas Volume Manager funker. Bakdelen er at det koster ca kr. 5000. Du kan jo høre med noen på IT avdelinga på jobb/skole/en eller annen bedrift om de kan hjelpe deg med noe. PM 7.0 støtter ikke NT - servere. Sorry Howie, du må nok ha drømt, brukt et annet program, eller Compaq'ene hadde w2k PRO med serverdel etterinstallert. Sakset fra Powerquest PM 7.0 "readme.txt": '- PartitionMagic is not supported with Windows NT or Windows 2000 servers.' Compaq er død, lenge leve HP Uansett. Lykke til med partisjoneringa Dominum! Lenke til kommentar
Howie Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 14:32, Jalla skrev:PM 7.0 støtter ikke NT - servere.Sorry Howie, du må nok ha drømt, brukt et annet program, eller Compaq'ene hadde w2k PRO med serverdel etterinstallert.Sakset fra Powerquest PM 7.0 "readme.txt":'- PartitionMagic is not supported with Windows NT or Windows 2000 servers.' "Win2K Pro med serverdel etterinstallert"? For første gang på lenge knakk jeg sammen av latter...takker for at du førte litt glede inn i dagen min. Nei du, nettopp testa det igjen bare for å være sikker; resizet en 8GB NTFS (basic) partisjon på et SCSI RAID array til 16GB. OS: Windows 2000 Server. Det gikk som hakka møkk, kunne til og med resize den tilbake. Har valget å konvertere til FAT32, men jeg tror jeg står over det på en systemdrive gitt. Det PowerQuest sier er at det ikke virker å installere/bruke applikasjonen i NT/2000 Server - de sier ikke noe om DOS. Når du bruker ERP diskettene er du ikke i Windows, du er i DOS - stor forskjell :smile: Compaq er ikke dødt - det er en del av det 'nye HP'...which sucks. Skal beordre alle hardware gutta til å spraye Compaq logoen tilbake på alle serverne som kommer inn med HP logo Kjenner en som lakkerte om alle Nokia brannmurene sine i 'Cisco grønt'. Snakk om å være dedikert!!! Nå får vi se hvor lenge dem lever da - kanskje det kommer en liten regnskapsbombe derfra også, det er vel snart ingen som har urent mel i posen blant de store :sad: Lenke til kommentar
Dominium Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Fikk ordnet problemet. Trur jeg hadde satt meg i fosterstilling om jeg hadde sett 3 cluster med 10xDL360 og win2k prof. Men uansett, HP kan gå og legge seg. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Var nok litt for rask med den ja, hehe Inrømmer glatt at jeg dreit på det berømte draget der... En lærer som kjent så lenge en lever. Det var bare en på jobb som påsto at det ikke gikk, for det hadde han prøvd, og måtte kjøpe Volume Manager. Han hadde tydeligvis ikke oppdaget det med disketter... En god latter forlenger livet, og ved min feilaktige post har jeg nå tilført deg 10 min ekstra, som du kan bruke til å ta en ekstra øll i helga... Aldri så galt at det ikke er godt til noe Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 edit:dobbeltpostering [ Denne Melding var redigert av: jalla på 2002-07-04 13:26 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå