sargon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har en shuttle SN95G5 som i det siste har vært litt vanskelig å starte. Må liksom ta strøm kabeln inn og ut flere ganger før det kommer strøm på. I helga startet den også og skru seg av helt uten videre. Nå skrur den seg av etter 10 min ellerno. Strømmen forsvinner. Er det strømforsyniinga som er ødelagt ellerno? rare greier... Etter den har slått seg av så tar jeg strømkabelen ut av pcen, ut av veggen, inn i veggen og inn i pcen igjen. så funker pcen 10 min før den slår seg av igjen. Hva er dette for no? strømforsyning kaputtt? Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 prøv å skift strømkabel, har ikke skjedd på shuttlen min derimot men på en annen pc jeg har liggende Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvis du MÅ ta strømkabelen ut av veggen for i det hele tatt å starte ordentlig, høres det "heldigvis" bare ut som dårlig kontakt i strømkabelen. Du har ikke prøvd å bare ta ut av PCen en stund, og så startet igjen? En slik kabel koster vel 20-30,- så det er forhåpentligvis en billigere reperasjon enn å måtte sende inn hele PCen hvis det er noe feil med komponentene. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 prøvd å bytte stikkontakt? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 prøvd å bytte stikkontakt? hehe.... :!: god ide.... kjipt å sende pcen inn til reprasjon hvis det viser seg at det er problemet Lenke til kommentar
quad Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kan også være at den blir varm. På min Shuttle sluttet plutselig cpu vifta å funke, da slo den seg av etter en stund, da den ble for varm. Tror du må sende den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå