sargon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har en shuttle SN95G5 som i det siste har vært litt vanskelig å starte. Må liksom ta strøm kabeln inn og ut flere ganger før det kommer strøm på. I helga startet den også og skru seg av helt uten videre. Nå skrur den seg av etter 10 min ellerno. Strømmen forsvinner. Er det strømforsyniinga som er ødelagt ellerno? rare greier... Etter den har slått seg av så tar jeg strømkabelen ut av pcen, ut av veggen, inn i veggen og inn i pcen igjen. så funker pcen 10 min før den slår seg av igjen. Hva er dette for no? strømforsyning kaputtt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Dobbelpost. Rapportert. Endret 4. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Ok, den andre tråden er nå slettet. (Den var feilpostet også) Edit: Den tredje tråden din med eksakt kopi av spørsmålet i denne tråden er også feilpostet og slettet. Avdarsel utdelt for "kreativ bumping". Edit2: Frekkhet hjelper heller ikke her i forumet. Lagt til som begrunnelse for advarselen. Endret 4. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
sargon Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 jajaja herregud gjesp................. KAN IKKE NOEN ALTVITENDE NERDER SVARE MEG A!? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 KAN IKKE NOEN ALTVITENDE NERDER SVARE MEG A!? Er du frekk? Lenke til kommentar
sargon Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 nei vil bare ha et svar :o det haster Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Prøv med en annen strømforsyning du. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 det kan ver strømforsyninga, ein venn av meg hadde det problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå