awt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg er vant til vanlige AA-batterier, så batterier har aldri vært noe problem på mine tidligere kameraer, fant idag ut at jeg har tenkt å prøve Ixus 50, men ser det er en egen batteripakke til disse. Ser også at ekstra batteri og billader er veldig dyrt. Så hva kan jeg forvente av batteriet som følger med i pakken? Ca hvor mange bilder kan jeg ta med et slik, og hvordan er levetiden på batteriet? Endret 4. april 2005 av awt Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 her er ca. antal billeder for Ixus 40. http://www.akamera.dk/art.php?artikkelid=11887 jeg har Ixus II og har endnu ikke løbet tør - oftest løber batt. væsentligt længere end det tager at fylde kortet med billeder. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 oftest løber batt. væsentligt længere end det tager at fylde kortet med billeder. Vel og merke hvis du ikke bruker skjermen som søker Men generellt varer disse oppladbare batteriene MYE lengere enn vanlige AA batterier.. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vel og merke hvis du ikke bruker skjermen som søker eller har et lille kort jeg har et kort hvor der er plads til ca. 75 billeder og er ikke løbet tør for strøm før jeg er løbet tør for plads - så kan det vist ikke siges tyderligere. har man et 1 GB kort må man nok forudse problemer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå