Yois111 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei. Har vært uten internett i 2 uker nå og vet ikkje hva jeg skal gjøre. Jeg har en netiopia router koblet til en c-net 8ports switch. Til denne er det koblet to pc'er. Dette har duret i et halvt år men nå får jeg ikke kontakt med routeren. Har kontaktet NGT og de fant ingen problem. De fikk kontakt med routeren og kunne finne at jeg hadde 3200/768 linje(eller hva det nå er). Jeg har prøvd med telnet til routeren via 10.0.0.1 for å resette den, men ikke hell. Nettverket funker fint så jeg prøvde å koble den ene pc'en direkte til routeren men får ikkje kontakt med den. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 har hatt de samme symptomene på min...da jeg ringte inn sa de bare at de skulle bytte boks...de skyldte på strømmen Jeg er ikke helt fornøyd med boksene dems...på en periode på 2 mnd har jeg byttet boks 5 ganger.... Lenke til kommentar
gjobjo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg opplevde det samme med min nye router fra NGT, jeg ringte support og ba de aktivere routeren på nytt, fra deres side. De sa at det ikke var noe problemer med routeren, men jeg ga ikke opp(jeg kjeftet litt) og etter en halv time med den "flinke(hadde ikke peiling)" konsulenten, løste problemet seg. :!: Endret 4. april 2005 av gjobjo Lenke til kommentar
raysv Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg hadde forøvirg nøyaktig samme problem, og det var ikke hos nextgentel feilen lå men i switchen, den hadde "hengt" seg opp, nappa ut strømmen på switchen og alt funket fin fint igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå